کد خبر: ۱۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
ساری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تأکید بر هیئت‌امنایی کردن بیمارستان‌ها گفت: وضعیت بیمارستان‌ها با اجرای این طرح بهتر و مطلوب‌تر می‌شود.
به گزارش آرانیوز، قاسم جان بابایی پیش ازبهر یکشنبه در همایش اعضای هیات امناء دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور و چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری کلان منطقه یک آمایش عالی بخش سلامت کشور، در سالن همایش مصباح، مجتمع پیامبر اعظم (ص)، اطهار داشت: این همایش امروز با حضور شش دانشگاه علوم پزشکی منطقه یک آمایش آموزش عالی سلامت کشور به مدت یک روز در حال برگزاری است و یکی از مسائل مشترک دانشگاه‌های منطقه یک بحث آموزش، است.

وی افزود: شش دانشگاه مجاور هم برنامه‌های مشابه و مشترکی دارند که درعین‌حال لازم است در توسعه رشته‌ها هم هماهنگ باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، برگزاری جلسه هیات امنای دانشگاه‌های کلان منطقه یک را یکی از بخش‌های این همایش یک‌روزه عنوان کرد گفت: در جلسات توجیهی حوزه غذا و دارو، حوزه فرهنگی و ...تفاهم‌نامه‌هایی با شش دانشگاه علوم پزشکی منطقه یک، (مازندران، گیلان بابل سمنان شاهرود و گلستان) منعقد خواهد شد.

جان بابایی، بابیان اینکه در این جلسه هیات امنایی کردن بیمارستان‌ها نیز مطرح می‌شود بیان کرد: در این با اجرای این برنامه نه‌تنها بیمارستان‌ها در وضعیت بهتری مدیریت می‌شوند بلکه هزینه‌ها هم کاهش می‌یابد.

وی در پایان‌بر لزوم اجرای برنامه‌های مشترک اعم از برنامه آموزشی، بحث فرهنگی و... در دانشگاه‌های منطقه یک تأکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار