کد خبر: ۱۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵
به نظر می رسد به زودی سید خلف موسوی برای تحرک بخشی بیشتر به سیستم شهرداری اهواز دست به یک خانه تکانی اساسی بزند.

به گزارش  خبرنگار آرانیوز؛ سازمان شهرداری اهواز از زمانی که سید خلف سکاندار آن شده تاکنون فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده است ولی در این میان مدیرانی به سیستم اضافه شده اند که نه تنها عامل توسعه در شهردای و مجری خوبی برای سیاست های عمرانی شهردار نشده اند که در برخی موارد همانند یک ترمز عمل کرده اند و سد راه توسعه در شهرداری شده اند.

متاسفانه نگاه برخی مدیران فعلی شهرداری به بیرون از سازمان است و ظاهرا آنها از جایی غیر از مافوق اداری و سازمانی خود دستور می گیرند به همین دلیل آنها ریم توسعه در شهرداری را ناهمگون کرده اند بنابراین عقل سلیم حکم می کند چنین افرادی از سیستم حذف شوند.

در روزهای اخیر سید خلف موسوی با مشورت برخی آگاهان و نزدیکان خود مدیران ضعیف را شناسایی کرده و جانشینان آنها را برای تحرک بخشی به سیستم شهرداری انتخاب کرده تا دست به تغییراتی بزند که در نهایت مردم اهواز منافع آن را به چشم خود ببینند.

البته در این میان اعضای شورای شهر که عملکرد خوب و بد شهردار خواسته یا ناخواسته از سوی مردم به اسم آنها نوشته می شود هم باید خود را با حذف مدیران ضعیف از شهرداری همراه کنند و بی دلیل بر طبل اختلاف افکنی در حمایت از برخی مدیدان ناتوان نکوبند. چیزی که در گذشته نمونه آن را دیده ایم و برخی اعضا نشان دادند در برابر حذف و جابه جایی برخی مدیران، کم تحمل هستند و نطق های خود در شورا که باید در راستای حمایت از حقوق موکلان باشد را به انتقاد بی دلیل از شهردار اختصاص می دهند.

انتظار می رود طی روزهای آینده از ساختمان شهرداری اهواز اخباری شوک آوری برای برخی مدیران ضعیف و اخبار خوشی برای مردم به بیرون درز کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار