کد خبر: ۱۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳
فیلم نیمه بلند «رئوف» به کارگردانی و نویسندگی «اسد سیاح» در دست تولید می باشد.
اسد سیاح در گفتگو با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: فیلم نیمه بلند «رئوف »  فیلمی با مضمون اجتماعی است که بر اساس داستانی واقعی با موضوعیت آسیب شبکه های فارسی زبان غربی تهیه شده است.
 
وی افزود: تصویر برداری فیلم مذکوراز 13 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و به مدت 13 روز به طول انجامید که در این زمان مرحله تدوین را سپری می کند.
 
کارگردان فیلم نیمه بلند رئوف ادامه داد: این فیلم برای اکران خصوصی خانواده ها از طریق حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان آماده سازی می شود.
 
وی با اشاره به هدف از ساخت فیلم مذکورتصریح کرد: یکی از شیوه های جنگی، جنگ نرم است که جنگ روانی شاخه ای از آن به شمار می آید. در جنگ نرم، به جای ابزارهای جنگی متعارف، از ابزارهای فرهنگی تاثیرگذار بر فکر، اندیشه، عواطف و احساسات انسانی بهره گرفته می شود که بیداری خانواده ها از پخش فیلم های فارسی زبان غربی هدف ساخت این فیلم نیمه بلند رئوف می باشد.
 
سیاح با بیان این که عوامل و بازیگران فیلم رئوف همه بومی می باشند، در پایان گفت: فیلم نیمه بلند رئوف به تهیه کنندگی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت، دستیار اول کارگردان(حسین سلامت)، برنامه ریز(بابک بهرامی)، مدیر تولید (احسان احمد زاده)، تصویربرداران(محمد حسین راد، دانیال عبدالهی، حسین نادری)، صدابردار(محمد خانی پور)، طراح لباس(بهاره بصیری)، طراح صحنه(نینوا سیدلطیفی)، بازیگران(مصطفی آریایی، نینوا لطیفی، اسد سیاح، عماد کعبی، باران صالحی، علیرضا مقتدر، رحیم بداوی، فاطمه طاهری، دانیال عبدالهی، بابک بهرامی، لیلا طاهری) در حال تهیه می باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار