کد خبر: ۱۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰
مدیران یک شرکت نفتی بزرگ در خوزستان در اقدامی ناپسند شیوه نامناسبی را در برخورد با منتقدان خود در پیش گرفته است.
به گزارش خبرنگار آرانیوز، به دنبال بیان برخی مشکلات استخدام ها، انتصابات و بازنشسته بودن مدیرعامل بزرگترین شرکت نفتی ایران که مقر آن در اهواز است، از سوی یکی از پایگاه های خبری استان خوزستان، متاسفانه مدیران این شرکت و روابط عمومی تازه کار و غیرکاردان آن شیوه ناپسندی را در برخورد با منتقدان در پیش گرفته اند که نوعی بدعت به شمار می رود.

مدیران این شرکت و در راس آنها مدیر روابط عمومی آن بعد از تشکیل جلسه محرمانه با مدیرعامل این شرکت اقدام به زنگ زدن به برخی روزنامه هایی که مدیران پایگاه خبری منتقد، سرپرستی آنها را در خوزستان به عهده دارد کرده و تهدید کرده اند در صورتی که اقدام به تغییر سرپرست خود در خوزستان نکنند اقدام به قطع آگهی های خود می کنند.

خوشبختانه مدیران روزنامه های مذکور با قاطعیت از سرپرست خود در استان خوزستان حمایت کرده اند و جواب رد به آنها داده اند ولی این سئوال پیش می آید که اگر انتقادات پایگاه خبری غیرواقعی بوده است چرا مدیران ناکارآمد این شرکت اقدام به طرح شکایت از این پایگاه خبری مجوز دار در دادگاه نکرده اند.

اگر انتقادات واقعی بوده اند بنابراین آنها نباید با شیوه های زشت و ناپسند اقدام به بایکوت کردن منتقدان کنند ضمن اینکه این شرکت بزرگ نفتی مستقر در جنوب، ملک شخصی مدیران آن نیست که بخواهند آگهی های آن را که جزئی از اموال بیت المال به شمار می روند را به هر کس که دوست داشته باشند بدهند و منتقدانی که از حقوق مردم و برخی کارشناسان و مدیران مورد غضب قرار گرفته مدیریت عالی این شرکت دفاع کرده اند را مورد هجمه قرار دهند.

ضمن اینکه این پایگاه به لحاظ حقوقی مستقل است و فشار آوردن بر روزنامه های سراسری برای گرفتن سرپرستی خود یکی از اعضای آن پایگاه خبری امری عجیب و نابخردانه است که از مدیران عالی و روابط عمومی این شرکت بعید است و نمونه آن را کمتر می توان در سایر مناطق دید.

متاسفانه مدیران این شرکت فکر می کنند رسانه ها خادم و بله قربان گوی آنها هستند و باید تحت هر شرایطی اقدامات اختلاف افکنانه آنها که در نهایت باعث فراری دادن کارشناسان و مدیران کاردان و شاخص این شرکت به شرکت خصوصی شده است از سوی رسانه ها نادیده گرفته شود.

به هر حال تحت هر شرایطی مدیران و خبرنگاران این پایگاه خبری قصد دارد در آینده ابعاد جدیدی از سوء مدیریت ها و مدیران بازنشسته موجود در این شرکت بزرگ نفتی را در اختیار افکار عمومی قرار دهند تا این مدیران که به ناحق بر صندلی این شرکت تکیه زده اند بدانند، دوره تهدید و ارعاب در نظام جمهوری اسلامی ایران به سر آمده است و عملکرد مدیران ناکارآمد از دید رسانه ها پنهان نمی ماند.
نظرشما
پربازدیدها