کد خبر: ۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
"حرفی از نام تو" ویژه برنامه ای است که به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم یکشنبه ۲ خرداد از ساعت ۱۰:۳۰ با رویکرد سبک زندگی در افراد منتظر بصورت زنده از این شبکه رادیویی پخش می شود.

به گزارش آرانیوز، "حرفی از نام تو" ویژه برنامه ای است که به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم یکشنبه 2 خرداد از ساعت 10:30 با رویکرد سبک زندگی در افراد منتظر بصورت زنده از این شبکه رادیویی پخش می شود.


حرفی از جنس تو به تهیه کنندگی شایسته جعفریان و اجرای ایمان ساکی و با حضور حجت الاسلام علی آقا بابا و گزارشگری گیتی محمدی و هماهنگی ندا حاج اسماعیلی از رادیو ایران پخش می شود.


برنامه "شناسا" نیز به این مناسبت بزرگ می پردازد
این روزها در فضای مجازی سوالات گوناگونی در مورد حضرت مهدی ( عج ) مطرح می شود که پاسخ آنها لازم وضروری است.
برنامه گفتگو محور شناسای رادیو ایران به همین مناسبت در سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) با حضور حجت الااسلام کثیری به پاسخگویی شبهات مهدویت می پردازد.


به گفته عبدالله علایی تهیه کننده برنامه شناسا این برنامه فردا به سوالاتی از قبیل چرایی طول عمر امام زمان (عج)، امامت ایشان در سن کودکی، چگونگی تاثیر و امامت ایشان در عصر حاضر و دلایل حاضر و ناظر بودن ان  حضرت می پردازد.این برنامه با اجرای مهدی طهماسبی یکشنبه ساعت 15:30 از رادیو ایران پخش میشود.

"دور عاشقان" ویژه برنامه دیگررادیو ایران است


ویژه برنامه "دور عاشقان " شنبه شب از ساعت 19:45 با رویکرد میلاد مهدی موعود (عج) به تهیه کنندگی حسین معصومی از شبکه رادیویی ایران پخش می شود.
به گفته حسین معصومی در این برنامه با حجت الاسلام هاشمی مدیر روابط عمومی استان جمکران ارتباط تلفنی برقرار می شود و ایشان از حال و هوای امشب جمکران و برنامه های آنجا  برای شنوندگان رادیو ایران  خواهند گفت.


همچنین  مهدیه پهلوانی از سطح شهر گزارش مردمی تهیه خواهد کرد. از دیگر بخش های شنیدنی برنامه ایتم برگزیده سخنان علما در خصوص حضرت مهدی (عج) می باشد.

منبع:رادیو ایران

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار