کد خبر: ۱۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
خرم آباد - رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: شورای شهر نباید به ابزاری برای کشمکش و رقابت تبدیل شود.
به گزارش آرانیوز، جعفر بدری صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه و کارکنان دادگستری شهرستان چگنی اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید محلی برای خدمت و ایجاد رفاه و آسایش مردم باشد.

وی با اشاره به اختلاف اعضای شورای شهر ویسیان با شهردار این شهر بیان کرد: خدمات شهری نباید در گرو منافع شخصی افراد باشند، متاسفانه عملکرد بعضی مدیران اجرایی و اعضای شوراها در جهت منافع اشخاص متنفذ قرار گرفته و آن ها خود را متعهد می دانند به نفع آن ها کار کنند.

بدری ادامه داد: در برخی شورا این که به شهروندان خدمات ارائه می کنند یا نه، اینکه مردم از آنان راضی هستند یا نه، اصلا" مهم نیست، آنچه اهمیت دارد، منافع افراد مشخص است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان افزود: در یک نظام مردم سالار اداره امور به دست شهروندان است، نه قدرتمندان. در بعضی نقاط کشور ما با اینکه شهروندان با مشارکت در انتخابات مسئولان را به قدرت می سانند اما خودشان به‌زودی به باد فراموشی سپرده شده و از خدمات شهری مناسب محروم می شوند.

بدری با مخاطب قرار دادن شهردار و اعضای شورای شهر ویسیان اظهار داشت: شورای شهر جای کشمکش و رقابت نیست مدت سه ماه است که اداره شهرداری ویسیان بلاتکلیف است و خدمات رسانی شهری به مردم محروم این شهر مختل شده است.

وی ادامه داد: اعضای شورا و شهردار باید نشان دهند که اراده جدی برای رفع اختلاف و خدمت به مردم دارند در غیر این صورت هیئت حل اختلاف اجازه نخواهد داد منافع مردم پای روابط خصمانه شورا و شهردار قربانی شود و ناچارا" رای به انحلال شورا صادر خواهد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار