کد خبر: ۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
ساری - معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دهیاران باید برنامه محور باشند و براساس برنامه حرکت کنند تا بتوان برای رفع مشکلات گام برداشت.
به گزارش آرانیوز، محسن کوشش‌تبار سه‌شنبه‌شب در جمع دهیاران استان مازندران در استانداری مازندران افزود: حمایت از دهیاران در دستور کار ما است و با اصلاح قوانین و مقررات برای تثبیت شما در مدیریت روستایی تلاش می‌شود و نسبت به مدیریت منابع انسانی اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: یقین بدانید در ۱۴ سال قبل شما تنها مدیر بودید و اکنون به‌عنوان مدیر ارشد و ضابط قضایی، مدیر بحران در روستاها هستید و این عملکرد را به جامعه قانون‌گذار اثبات‌شده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در حوزه استحفاظی وزارت کشور تلاش بر حمایت از دهیاران است و براساس زمان‌بندی انجام می‌شود.

کوشش تبار ادامه داد: تلاش ما بر شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود در حوزه روستایی است تا براساس آن برنامه‌ریزی در سطح منطقه‌ای و ملی داشته باشیم و در این راستا ما کمک‌کار دهیاران خواهیم بود.

وی بابیان اینکه سال ۹۳ به بعد بدترین سال دولت ازنظر احصاء منابع مالی بود، یادآور شد: در این راستا وزارت کشور در اوج بی‌پولی دولت، یک‌بند را در بودجه کشور تعریف کرد تا دهیاران از آن بهره‌مند شوند و همه ماشین‌آلاتی که تقاضا شد با توجه به شاخص‌ها و دستورالعمل‌ها واگذار شد.

وی با اعلام اینکه ضوابط واگذاری پروژه‌ها و نحوه واگذاری ماشین‌آلات به دهیاری‌ها باید توسط دهیار بررسی شود، افزود: ماشین‌آلاتی تاکنون واگذار شد و دهیاران نیز باید براساس وظیفه عمل کرده و قوانین و مقررات را بشناسند.

کوشش تبار گفت: اعتماد ما در دولت منجر به تخصیص اعتبار شد و دهیاران نیز باید ضوابط را بدانند و برنامه محور باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار