کد خبر: ۱۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳
مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت تصمیم به افزایش قیمت دنا و تندر ۹۰ اتوماتیک ندارد، گفت: سالن‌های تولید مشترک ایران خودرو و پژو آماده شده و از خردادماه فعالیت اجرایی این شرکت آغاز می‌شود.

به گزارش آرانیوز، هاشم یکه‌زارع در رابطه با آخرین جزئیات فعالیت شرکت مشترک ایران خودرو و پژو که قرار است چند محصول جدید را تولید و راهی بازار کند، اظهار داشت: در حال حاضر سالن‌های تولید آماده شده و از خردادماه فعالیت اجرایی این شرکت آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا طرف فرانسوی در انتقال پول به ایران مشکلی ندارد، گفت: با توجه به اینکه آنها فعالیت خود را ادامه می‌دهند می‌توان گفت که مشکلی در انتقال پول ندارند.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه در خصوص انتقال قطعات از طرف شرکت پژو به ایران نیز افزود: هنوز به مرحله ارسال قطعه به ایران نرسیده‌ایم. اولین تولید مشترک در اسفندماه انجام خواهد شد که قبل از آن به مرحله تأمین قطعات آنها نیز ورود پیدا می‌کنیم. در کنار این موضوع مراحل ساخت داخل تولیدات مشترک نیز انجام خواهد شد.

یکه‌زارع در رابطه با تغییرات قیمتی دو محصول این شرکت که اخیراً توسط شورای رقابت قیمت آنها آزاد شده است، اظهار داشت: این دو محصول رقبای متعددی را در سطح بازار دارند و شورای رقابت تصمیم گرفت قیمت آنها آزاد شود. البته در حال حاضر ایران خودرو تصمیم به افزایش قیمت دنا و تندر 90 اتوماتیک ندارد. در مورد قیمت سایر محصولات نیز تابع دستورالعمل شورای رقابت هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار