کد خبر: ۱۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
واکنش آیت‌الله مکارم به دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت:
آیت‌الله مکارم شیرازی ملاقات دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی با فرقه ضالّه بهائیت را شدیداً محکوم کرد و گفت: معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است.

به گزارش آرانیوز، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به ملاقات دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی با فرقه ضالّه بهائیت اظهار داشت: شنیدیم دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملاً تشکر کرده است. این‌جانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می‌کند یا نه، دیدم متأسفانه خبری نیست، تا اینکه شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است، ولی چرا دیگران سکوت کردند؟

مرجع تقلید شیعیان افزود: مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به‌سهم خود این‌گونه کارها را شدیداً محکوم می‌کنم.

وی با تأکید بر "معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است"، خاطرنشان کرد: تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می‌شود و می‌توان مجرم را تعقیب کرد. باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به‌خاطر دشمنی آنها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آنها به‌یقین جزو عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند.

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: مهم‌ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آنها در اسرائیل است؛ در طول تاریخ حیات منفور آنها، همواره دشمنان اسلام به‌عنوان یک ابزار از آنها استفاده کرده و می‌کنند و ممکن است این‌گونه کارها مقدمه‌ای برای به رسمیت شناختن آنها باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار