کد خبر: ۱۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
بندرعباس - مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: دغدغه ما وجود کلاس های تخریبی در هرمزگان است که با تلاش صورت گرفته در دولت تدبیر و امید تعداد این کلاس ها به هزار و ۸۰۰ کلاس درس کاهش یافته است.
به گزارش آرانیوز؛ ماشاءالله قاسمی سه شنبه شب در جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان تعداد ۳۱۷ هزار دانش آموز در سه هزار و ۴۸۱ آموزشگاه و بیش از ۱۴ هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: ۱۶۶ پروژه ساخت مدرسه با ۸۱۱ کلاس درس در هرمزگان در حال اجراست که برای تکمیل این فضاها به ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید منابع مالی نوسازی مدارس هرمزگان بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: تعداد ۲۶۰ پروژه با بیش از هزار کلاس درس در دولت تدبیر و امید احداث و به دانش آموزان استان هرمزگان تحویل داده شده است و همچنین طی این مدت در بخش خیرین ۱۳۶ پروژه با ۶۰۱ کلاس درس در استان اجرایی شده است.

قاسمی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم در مهر ماه امسال نیز ۷۱ پروژه نوسازی مدارس در هرمزگان را تحویل دهیم.

وی گفت: بزرگترین دغدغه ما وجود کلاس های تخریبی در هرمزگان است که با تلاش صورت گرفته در دولت تدبیر و امید تعداد این کلاس ها به هزار و ۸۰۰ کلاس درس کاهش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به وجود ۵۴ هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، تصریح کرد: به هزار و ۸۰۰ کلاس درس برای واحدهای مسکن مهر در هرمزگان نیاز داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار