کد خبر: ۱۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
پس از زمزمه های ایجاد تغییرات در رده های مدیریتی و فرمانداری های استان خوزستان و نام بردن از منصور قمر فرماندار محبوب شهرستان بندرماهشهر به عنوان مدیرکل سیاسی جدید و یا یکی از معاونت های استانداری خوزستان، ماهشهری ها - بندرامامی ها و چمرانی ها حال و هوای دیگری دارند.
 به گزارش آرانیوز، مردم این شهرستان نیک می دانند که قمر یکی از توانمندترین فرمانداران تاریخ این شهرستان بوده و از دست دادن این مدیر خوش فکر شاید شتاب به وجود آمده در توسعه این شهرستان بندری - صنعتی را با کندی مواجه کند.
 
این روزها بحث رفتن و یا ماندن قمر در سمت فرمانداری به یکی از داغ ترین بحث های مجالس تبدیل شده است.
 
عده ای در اوج نگرانی از رفتن قمر، برای این مدیر خوشفکر احساس موفقیت و پیشرفت روز افزون می کنند و عده ای دیگر امید دارند تا همچنان شهرستان از وجود وی بهره ببرد.
 
اما هرچه باشد، باید خوشحال بود که با رفتن قمر به پست های مدیریتی استان، به جای یک شهرستان 300 هزار نفری، یک استان 5 میلیون نفری می توانند از وجود و خدمات وی بهره ببرد.
 
شنیده شده در صورت قطعی شدن رفتن فرماندار ماهشهر به رده های مدیریتی استان، برخی شهروندان در صدد برگزاری برنامه هایی به منظور قدردانی از زحمات 2.5 ساله وی در شهرستان بندرماهشهر هستند.
 
قمر هم اکنون 54 سال سن دارد و بسیاری از سیاسیون استان، رده مدیریتی ارشد استان را برای آینده این فرماندار موفق متصور هستند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار