کد خبر: ۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸
مناسبت عید سعید مبعث و گرامیداشت هفته کارگر صورت گرفت:
همزمان با عید سعید مبعث و بمناسبت گرامیداشت روزکارگر، مراسم جشن و تجلیل از کارگران و خانواده های کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری شوشتر برگزار گردید.
به گزارش آرانیوز، همزمان با عید سعید مبعث و بمناسبت گرامیداشت روزکارگر، مراسم جشن و تجلیل از کارگران و خانواده های کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری شوشتر برگزار گردید.
در این مراسم آنچه مهم و قابل تحسین بود مژده مهندس فلسفی زاده شهردار شوشتر مبنی تسویه حقوق و مطالبات 7 ماهه معوقه کارگران فضای سبز و حدود 30 نفر از نیروهای تحت پوشش پیمانکار فضای سبز و 4 ماهه کارگران بخش زباله و تنظیف (جمعا 195 کارگر) بوده است.
مهندس فلسفی زاده در این مراسم ضمن تبریک عید سعید مبعث با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) مبنی بر رعایت حق و حقوق کارگر گفت؛ زمان شروع بکار اینجانب در شهرداری شوشتر یعنی شهریور سال گذشته، کارگران بخش فضای سبز و علاوه بر آن تعداد 30 نفر از پرسنل تحت پوشش پیمانکار مربوطه معادل عیدی و سنوات سال 93 و 6 ماهه اول سال 94 یعنی مجموعا 7 ماه مطالبات معوقه داشتند که خوشبختانه این مطالبات تسویه شده و در حال حاضر تا پایان فروردین سال جاری کلیه حقوق و مزایای خود را دریافت نموده اند.
شهردار شوشتر افزود: همچنین کارگران بخش جمع آوری زباله و تنظیف معادل 4 ماه مطالبات معوقه داشتند که بحمدالله علاوه بر تسویه مطالبات مذکور، تا پایان فروردین 95 کلیه حقوق و مزایای معوقه خود را دریافت نمودند.
وی با اشاره به مشکلات تامین منابع مالی جهت به روز کردن حقوق پرسنل به منظور ایجاد انگیزه در آنان جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان  افزود: علیرغم این میزان بدهی و اولویت گذاری جهت پرداخت آن، تعدد پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر طی دوره ای که توفیق خدمتگزاری در این شهرستان پیدا نمودم چشمگیر و قابل ملاحظه بود که با حمایت و همدلی شورای اسلامی شهر این امر مهم تحقق یافت.
فلسفی زاده با بیان اینکه تا دو ماه آینده حقوق سایر پرسنل که قریب به 4 ماه مطالبات معوقه دارند پرداخت خواهد شد این امر را حل مهمترین معضل شهرداری شوشتر طی دو دهه اخیر برشمرد که با رفع این دغدغه امکان برنامه ریزی جهت توسعه و عمران شهر بیش از پیش فراهم خواهد شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار