کد خبر: ۱۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
فرماندار شادگان خبرداد:
فرماندار شادگان گفت: شادگان آماده برگزاری کنگره بین‌المللی شعر عربی است.
به گزارش آرانیوز، بهروز فرج‌اللهی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان و سایر اعضای شورا با هدف هماهنگی و آماده‌سازی مقدمات برگزاری کنگره بین‌المللی شعر عربی در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در شادگان اتخاذ شده است.
 
 
 
فرماندار شادگان ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشت: کنگره بین‌المللی شعر عربی در 6 خرداد ماه سال‌جاری با حضور برجسته‌ترین شاعران کشورهای لبنان، عراق، کویت، قطر، بحرین  و دیگر کشورهای اسلامی همزمان با ماه مبارک شعبان با هدف مبارزه با افراط گرایی دینی، پایبندی به اصول ارزش‌های اسلامی، آشنایی بیشتر با فرهنگ اجتماعی و سیاسی اهل‌بیت(ع) و ضرورت وحدت اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.
 
 
 
فرج‌اللهی با بیان اینکه کنگره بین‌المللی شعر عربی به سبک‌های مختلف برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در حاشیه این کنگره همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی و کتاب برپا می‌شود.
 
 
 
فرماندار شادگان در پایان از کلیه ادارات و دستگاه‌ها خواست نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره اقدامات لازم را انجام دهند.
 
 
 
گفتنی است ،  قبل از برگزاری این جلسه مقرر شده بود که این کنگره در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سالجاری در این شهرستان برگزار شود که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته تاریخ برگزاری به 6 خرداد ماه سالجاری تغییر یافت.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار