کد خبر: ۱۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
در حالی قرار بود ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس پس از دو بار خلف وعده صبح امروز افتتاح شود که برای بار سوم این افتتاح با انداختن توپ کم‌کاری به زمین وزارت نیرو تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش آرانیوز، وعده سوم افتتاح 4500 واحد مسکن مهر شهر پردیس که به گفته مدیران شرکت عمران شهرهای جدید قرار بود امروز صبح انجام شود، باز هم به تعویق افتاد.

حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در این رابطه به خبرنگاران گفت: برای این افتتاح برنامه‌ریزی شد و همه کارها آماده بود، اما دیشب دوستان آب و فاضلاب اعلام کردند که سیستم آبرسانی فاز 11 به این افتتاح نمی‌رسد.

وی تصریح کرد:‌ معمولا دو تا سه ماه پس از افتتاح زمان نیاز است تا واحدها پس از انجام نصبیات تحویل شود. 

وی یادآور شد: با توجه به نامه آقای پرورش مدیرعامل آبفای تهران به استاندارد و اعلام به وزیر راه و شهرسازی، آقای آخوندی  تاکید کرد که این مسئله مدنظر قرار داشته باشید که پروژه‌ها را با خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل دهید.

وی بیان کرد: برای افتتاح امروز دعوت‌نامه فرستادیم و قرار بود این کار انجام شود که به دلیل مشکلات به وجود آمده در آبرسانی واحدها این افتتاح به تعویق افتاد.

به گزارش تسنیم، قرار بود افتتاح واحدهای مذکور با حضور مقام عالی وزارت انجام شود که در این صورت طلسم سه  عدم افتتاح واحدهای مسکن مهر توسط آخوندی شکسته می‌شد. اما در ادامه اعلام شد که این پروژه‌ها با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود که البته این‌گونه نشد.

یکی از مدیران حاضر در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های مسکن مهر آلودگی آب را دلیل اصلی عدم افتتاح 4500 واحد مسکن مهر فاز 11 اعلام کرد.

شرکت عمران پردیس برای جبران خلف وعده افتتاح واحدها برای اصحاب رسانه‌ برنامه بازدید از مسجد جامع، یک باب مدرسه، تونل "سلام" و محله ایرانشهر (فاز ناکام افتتاح) را برگزار کرد.

در سه سال اخیر وزیر راه و شهرسازی  از هر فرصتی برای انتقاد شدید طرح مسکن مهر استفاده کرده و در تازه‌ترین اظهارات طرح مذکور را پوپولیستی دانست و هدف از اجرای آنرا جمع کردن رای توسط دولت قبل بیان کرده بود.

آخوندی از مرداد سال 92 تاکنون به تعداد انگشتان یک دست هم از پروژه‌های مسکن مهر بازدید نکرده، بازدیدهایی که از فاصله چند کیلومتری و داخل خودرو بوده است. سه سال است که وزیر راه و شهرسازی با طرح مسکن مهر قهر کرده و حاضر نیست در افتتاح‌های آن حضور یاید. آخوندی در حالی امروز باز هم به پروژ‌ه‌های مسکن مهر افتخار نداد که وزیر سابق راه و شهرسازی در دوران وزارتش 120 بار واحدهای مسکن مهر را در سراسر کشور افتتاح کرد.

بنا بر آمار وزارت راه و شهرسازی علی نیکزاد در دوران وزارتش 470 سفر استانی داشت که در 270 مورد آن با حضور رئیس‌جمهوری سابق پروژه‌های مختلف در حوزه‌های راه و شهرسازی افتتاح شد.

آخوندی در یک آمار دیگر نیز رکوردار است، در دوران وزارت وی در دولت تدبیر و امید هنوز برنامه‌ای برای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرایی نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار