کد خبر: ۱۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
سخنگوی شركت مخابرات ایران ابراز امیدواری كرد كمیته تعیین تعرفه خدمات تلفن ثابت تعرفه ها را به گونه ای تعیین كند كه هم به نفع مردم باشد و هم بتواند درخدمت توسعه شبكه قرار گیرد.
به گزارش آرانیوز، داود زارعیان افزود:تلاش برای تعیین تعرفه های جدید تلفن ثابت از مدت ها پیش آغاز شده بود و در روزهای اخیر وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات برآن تاكید كردند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی( رگولاتوری) مسئول تعیین تعرفه های تلفن ثابت در كشور است.
زارعیان به تشكیل كمیته ای در سازمان رگولاتوری برای بررسی وضعیت تعرفه ها اشاره كرد و گفت: كمیته مذكور در تعیین تعرفه ها باید هم به رضایت مردم از نرخ خدمات توجه داشته باشد و هم تعرفه ها را به گونه ای تعیین كند كه بتواند در خدمت اهداف توسعه ای شبكه قرار گیرد.
به تازگی محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران از تجدیدنظر احتمالی در تعرفه های مخابرات خبر داده و گفته بود: شركت مخابرات در ماه های اخیر سرمایه گذاری های خوب و مناسبی انجام داده است و فكر می كنیم هزینه ۳۰ ریال برای هر دقیقه مكالمه و پرداخت ۵۰۰ هزار ریال برای خرید یك خط تلفن در شرایط كنونی كم است و باید در آن تجدیدنظر شود.
وی افزوده بود، پس از تعیین اعضای هیات مدیره مخابرات و برگزاری جلساتی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امیدواریم در یك ماه آینده تعرفه های جدید تلفن ثابت اعلام شود.
زارعیان در ادامه به تغییرهای جدید مدیریتی در شركت مخابرات ایران اشاره كرد و بیان داشت: مجمع عمومی برگزار شده این شركت در هفته های گذشته این تغییرها را رقم زد و اعضای تازه هیات مدیره و مدیرعامل مخابرات تعیین شدند.
صاحبان سهام شركت مخابرات ایران آقایان «برات قنبری، لطیف وصلی، مظفر پوررنجبر و حمیدرضا رفیعی» را به عنوان اعضای هیات مدیره شركت مخابرات ایران انتخاب كردند.
سخنگوی شركت مخابرات ایران گفت: تغییرهای ایجاد شده تاثیری بر برنامه های توسعه ای این شركت نخواهد داشت و برنامه های تدوین شده در این باره ادامه خواهد یافت.
وی افزود: اعضای تازه شركت و مدیرعامل جدید نیز به طور قطع برنامه هایی برای توسعه مخابرات كشور خواهند داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار