کد خبر: ۱۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
صادق جلیلی با حکم مدیرعامل تامین اجتماعی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار آرانیوز، داریوش پناهی بعد از هفت سال با سمت مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خداحافظی کرد تا در مکانی دیگر به خدماتی رسانی خود ادامه دهد.

بر همین اساس، صادق جلیلی از سوی مدیرعامل تامین اجتماعی کشور به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان منصوب شد تا روند خدماتی در این سازمان مسیر جدیدی پیدا کند.

صادق جلیلی که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است متولد سال 1349 بوده و دارای مدرک تخصصی روانپزشکی است.

وی، مدرک عمومی و تخصصی روانپزشکی خود را در اهواز دریافت کرده و قبل از اینکه به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان منصوب شود، مسئول کلینیک درمانی تامین اجتماعی استان خوزستان بود.

ارتقای کیفیت خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی یکی از اهداف اساسی جلیلی در سمت جدید به شمار می رود زیرا وی عقیده دارد که خوزستان به لحاظ کمی در مراکز درمانی تامین اجتماعی در مقایسه با دیگر استانها جایگاه نسبتا مناسبی دارد و باید به سمت ارتقای خدمات رسانی در این مراکز رفت.

افزایش سطح خدمات رسانی تخصصی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در خوزستان وافزایش سطح رضایتمندی آنها یکی دیگر از اهداف جلیلی در سمت جدید است و به نظر این شرایط می تواند رضایتمندی خوبی در بین بیمه شدگان ایجاد کند.

تعامل مطلوب با دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور ارتقای خدمات درمانی به همه مردم خوزستان و افزایش تعامل با سازمان های بیمه گر از دیگر اهداف صادق جلیی در سمت جدید است.

با توجه به اینکه صادق جلیلی از بدنه تامین اجتماعی است و با چم و خم کار در این سازمان به خوبی اشنا است، انتصاب وی به این سمت یک انتخاب هوشمندانه به شمار می رود و وی می تواند با استفاده از تجربه 16 ساله اش در این سازمان روند خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی را ارتقا دهد.

قرار است روز دوشنبه هفت جاری مراسم معارفه صادق جلیلی و تودیع داریوش پناهی زاده برگزار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار