کد خبر: ۱۴۲۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
از راهروهای ساختمان وزارت نفت در خیابان حافظ خبر می رسد که چند نفر برای انجام مصاحبه به منظور جانشینی مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفت خیز به دفتر وزیر رفته اند.

به گزارش خبرنگار آرانیوز،  شنیدها حاکی از آن است که ظاهرا موج نارضایتی که علیه بیژن عالی پور در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بین کارکنان نفت جنوب ایجاد شده، به وزارت نفت رسیده و مدیران ارشد نفت تصمیم گرفته اند که اقدام به تغییر در سطح مدیرعاملی این شرکت بزرگ نفتی بکنند.

نارضایتی ایجاد شده در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به خصوص در زمینه انتصابات، باعث شده که مدیران ارشد نفت چند نفر را برای انجام مصاحبه جانشینی بیژن عالی پور به وزارت نفت فرا بخوانند و از آنها برای اداره بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران برنامه بخواهند.

با این شرایط به نظر می رسد به زودی باید شاهد انجام تغییرات در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب باشیم به خصوص اینکه عالی پور یکی از مدیران بازنشسته نفت به شمار می رود که با جود کارشناسان و مدیران خبره ای که در زادگاه نفت ایران وجود دارد، تداوم فعالیت وی چندان توجیه منطقی و عقلانی ندارد.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
United States
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
3
عالی پور با بی توجهی ها و عملکرد بسیار ضعیف اش عامل عقب ماندگی خوزستان بود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
2
با سلام
واقعا نميدانم چرا در خوزستان وسطح كشور همه مديران را مقصر تشخيص ميدهند وهيچگاه از اين منظر كه چه عواملي باعث ميشود يك فردي كه سالها تجربه دارد در عملكردش ناموفق باشد ممكن است عواملي همچون قوانين ؛ توقعات ؛ دخالتها ي بيمورد از سوي كساني كه نبايد دخالت نمايند و .....مدير بومي در خوزستان اعلام ميشود نا كارامد ؛ غير بومي ميايد خوب نيست تا بحال شده پرسيده شود چه كسي خوب است ايا مجموعه پايين دستي واقعا به وظيفه خود عملكرده است شايد عنوان سازمانهاي بد تعريف بدي نباشد سازمانهايي كه اصل را بر ر اضي نگه داشتن كه البته در كوتاه مدت پاسخ خواهد داد وبراي بلند مدت منشا اضمحلال سازمان است انشالله حتما دلايل ريشه يابي گردد.
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
جالب است که این خبر با گذشت بیش از 10 روز از زمان انتشارش ولی همچنان در صدر اخبار پر بازدید قرار دارد.!
حالا خودتان آن را در صدر قرار داده اید یا خودش در صدر قرار گرفته ، الله اعلم !!!
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
بالاخره عالی پور خسته و پیر شده و ظاهرا بیماری خاصی هم دارد و باید برود و یک مدیر قبراق جوان و جویای نام سکان مناطق را بگیرد. از انتصابات اخیر خصوصا در حوزه مدیریت مهندسی و ساختمان پیداست که اصلا ایشان تحت فشار نیست و با فراق فکر دوستان را منصوب کرد!!!لذا ضمن آرزوی سلامتی برای بهبودی ایشان دعا کنیم مدیر لایقی جایگزین وی شود. و ایشان هم بعد از سالها تلاش و زحمت به زندگی شخصی اش برسد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار