کد خبر: ۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
سرانجام ماراتن انتخابات نفس گیر یکی از مهم ترین شهرهای کشور با راهیابی سه نامزد (دونفر مستقل و یک نفر اصولگرا) به ساختمان بهارستان پایان یافت.
به گزارش آرانیوز، سرانجام ماراتن انتخابات نفس گیر یکی از مهم ترین شهرهای کشور با راهیابی سه نامزد (دونفر مستقل و یک نفر اصولگرا) به ساختمان بهارستان پایان یافت تا حوزه ی شهرستان آبادان سه چهره ی جدید را روانه ی مجلس کند.

حوزه ای که در آن ازسویی نشان داد طایفه بر جناح ارجح است و از سویی دیگر مردم رغبت چندانی برای مشارکت حداکثری ندارند.حوزه ای که در مرحله ی دوم آن دولت تدبیر و امید بدون اینکه لیستی داشته باشد با اختیار کردن سکوت فقط برگزار کننده انتخابات بود.

اما چیزی که در این باره عیان بود عملکرد خوب فرمانداری ویژه آبادان و ستاد انتخابات این شهرستان در برگزاری شفاف انتخابات بود.عملکردی که نشان داد میشود نماینده عالی دولت تدبیر و امید بود ولی انتخاباتی شفاف ،کم نظیر،شناور و بی نقص را برگزار کرد.

انتخاباتی که در آن از حرمت و شخصیت رای دهندگان آن که همانا مردم بودند دفاع شد.انتخاباتی که در آن حتی یک رای به ناحق جابحا نشد و هرآنچه در صندوق ریخته شد قرائت گردید.دولت تدبیر و امید در این انتخابات نشان داد که میتوان حاکمیت را در دست داشته باشی ولی از آرای جناحهای مستقل و مخالف صیانت کنی.




نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار