کد خبر: ۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
نیکبخت خبرداد:
استاندار همدان گفت: تاکنون 325 میلیارد تومان از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان همدان هزینه شده است.
  به گزارش آرانیوز، محمدناصر نیکبخت ظهر چهارشنبه در همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در همدان بابیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت مرهون تدابیر وزیر بهداشت است، گفت: مردم از اجرای این طرح رضایت دارند.

وی بابیان اینکه دولت به وعده‌های خود درزمینهٔ تحول نظام سلامت و بیمه همگانی عمل کرده است، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از بهترین خدمات دولت به شمار میرود.

نیکبخت از تلاش برخی برای کمرنگ جلوه دادن برکات طرح تحول نظام سلامت انتقاد کرد و گفت: برخی افراد برای تخریب دولت و کمرنگ کردن خدمات تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان همدان در شهریورماه سال گذشته عنوان کرد: در این سفر احداث هفت بیمارستان که ۹۰۰ تخت بیمارستانی را شامل می‌شود مصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با اشاره به حمایت استاندار همدان در تدوین آیین‌نامه نظارت بر مراکز عرضه داروهای گیاهی گفت: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی استان همدان تصویب شد.

حبیبالله موسوی بهار بابیان اینکه در کمتر از دو ماه با استقرار دولت یازدهم، موضوع کمبود دارو به شکل محسوس وجود نداشت، از گسترده نبودن ابزارهای نظارتی معاونتهای دانشگاههای علوم پزشکی خبر داد.

وی بابیان اینکه مردم از این موضوع گلایه‌مندند و ابزار لازم برای نظارت در این حوزه وجود ندارد، گفت: باید با شرکت‌های دارای صلاحیت در این زمینه قرارداد بسته تا با نظارت بر کار مؤسساتی که پروانه کسب دریافت می‌کنند، برای آن‌ها گواهی سلامت صادر شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار