کد خبر: ۱۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
محمد رضا عارف، منتخب مردم تهران در مجلس دهم شامگاه گذشته در حمایت از محمود رضا ضرغامی به بهبهان سفر کرد. جمعیت بیشماری از حامیان ضرغامی در محل حرم مطهر امام زاده فضل(ع) حضور داشتند.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، محمود رضا ضرغامی شامگاه گذشته در آیین استقبال از عارف منتخب مردم تهران که به حمایت از وی به شهرستان بهبهان سفر کرده بود، اظهار کرد: در این زمان پس از 8 سال که دلواپسان سیاسی و منفعت طلبان فضای تنگ نظرانه ای را بر این شهرستان حاکم کردند و هوای شهرمان را سنگین نموده اند با اصلاحات، امید وعقلانیت گام بر خواهم داشت.  
 
وی با بیان اینکه امید جامعه امروز، مرهون ایثار و گذشت بزرگ مردی همچون عارف است، افزود: آنچه که شما را متقاعد نمود  که بیش از 1000کیلومتر را بپیمایید و امشب در جمع مردم شریف و شهید پرور بهبهان حضور به ما برسانیم، گفتمان مشترک می باشد، گفتمان و اندیشه اصلاحات با اعتدال است.
 
کاندیدای مجلس دهم ادامه داد: مردم شریف بهبهان 10 اردیبهشت ماه با رای اکثریت قاطع به کاندید لیست امید ما را سرافراز خواهند نمود.
 
ضرغامی گفت: بهبهان سرشار از نفت و گاز است، اقتصاد کشوربا خوزستان میچرخد. اقتصادی که در سال 1391 بهای نفت 140 دلار بود، چرا توسعه لازم را پیدا نکرده ایم! چرا دولت قبل پاسخگو نبود، چرا دولت پر از خطا را مجلس هشتم و نهم حمایت کردند؟
 
وی تصریح کرد: همراهی مجلس هشتم و نهم در ضعف مدیریتی و کاهش شدید نظارتی، دیوان محاسبات را زیر سوال برد. سازمان بازرسی به وظیفه و رسالت خود عمل نکرد و از دل این دولت اختلاس های فراوانی به وجود آمد، تا شخص اول اجرایی کشور نیز اختلاس برآمد.
 
کاندید مجلس دهم افزود: دلارهای نفتی و ارز که چرخ اقتصاد مارا روغن کاری مینمود و عامل محرک رونق اقتصادی میشد، متاسفانه عامل محرک سیستم فاسد اقتصادی شد.















وی بیان کرد: بهبهان منابع سرشاری دارد، این شهرستان فقط به نفت، گاز، کشاورزی و دامپروری شناخته نمیشود، اصل ارزش بهبهان به علما، دانشمندان و به نیروی بسیار قوی و غنی جوانانش می باشد.
 
ضرغامی گفت: اما امروز در هر خانه ای از بهبهان، آغاجاری، زیدون، منصوریه، تشان و جولکی که مراجعه میکنی، با نگرانی مادران و پدرانی بخاطر جوانان بیکار خود برخورد می کنیم، در حای که این منطقه سرشار از منابع اقتصادی است.
 
وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید قول مساعد برای راه اندازی مجدد فرودگاه بهبهان، راه اندازی و ارتقا فاز دوم پالایشگاه بیدبلند که بالغ بر 3 میلیارد دلار نیازمند اعتبار جهت راه اندازی فازهای  پالایشگاه است که تا این زمان با شش بانک به توافق رسیده ام که طی ماه های آینده این پالایشگاه راه اندازی خواهد شد.
 
کاندیدای مجلس دهم خطاب به عارف گفت: بهبهان جایگاه رفیعی داشته اما امروز شرایط خوبی ندارد، سن جوانان فارغ التحصیل  بالا رفته و اگر شرایطی پیش بیاید در اولین مصوبات مجلس این نقیصه برطرف شود و سن اشتغال برای جذب تغییر یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: بهبهان همیشه محور توسعه بوده و این توسعه را سیاسی میدانسته. در اوایل دهه 30 نیزاز دکتر محمد مصدق حمایت نموده است.
 
ضرغامی ادامه داد: انتشار نشریات متعدد و روزنامه هایی که سلایق مختلف و اندیشه های مردمی را بیان کند از جمله برنامه های جدی می باشد. در مدیریت شهری از بانوان نیز استفاده خواهیم کرد. اشتغال ورزشکاران قهرمان و هنرمندان خوش ذوق در اولویت خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: طی نشست هایی با احمدی شاهرودی، آیت الله فرحانی که مجمع نمایندگان خوزستان و مجمع نمایندگان خبرگان در کنار هم باشند تا مدافع حقانیت و محرومیت استان خوزستان باشیم. همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی ارتقای کیفیت رتبه امنیت این شهرستان را خواهانیم.
 
کاندیدای مجلس دهم اذعان کرد: از نمایندگان پیشین عابدی و شجاعپوریان صمیمانه قدردانی می کنم. من با الگوی خود صداقت، یکرنگی و ارتباط را در صدر برنامه های خود قرار خواهم داد. مردم خوهان تغییر هستند. مجلس دهم مجلسی  با انگیزه اصلاح طلبی و مشی اعتدال و برای خدمت گذاری زیر نظر بزرگمردی همچون عارف خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار