کد خبر: ۱۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
انزلی- رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حفظ ارزشهای دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس کشور را از توطئه های دشمنان مصون می دارد.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم پیش از ظهر دوشنبه در یادواره چهار هزار شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، شهادت را یک مفهوم عمیق و بی نظیر در ادبیات اسلامی دانست و اظهار کرد: شهادت در دین اسلام در کنار مفهوم جهاد معنا پیدا می کند.  

وی افزود: اگر فرهنگ شهادت طلبی و علاقه جوانان ایران اسلامی به شهادت نبود، امروز چیزی از اسلام برای باقی نمی ماند.  

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه موقعیت جمهوی اسلامی در منطقه با درایت مقام معظم رهبری قدرتمند و بی نظیر است گفت: در سال های اخیر در مسائل هسته ای، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در راهبری و هدایت مسائل کلان کشور و تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه دیپلماسی موجب شد جنگ دیپلماسی که دشمن راه انداخته بود به موفقیت و نفع جمهوری اسلامی نتیجه دهد.  

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهدا درس مقاومت و عزت را با پایداری در مقابل دشمنان به ملت شهید پرور ایران آموختند.  

وی ادامه داد: برای تداوم پیروزی ها و حرکت درمسیر عزت و اعتلای کشور، ولایتمداری و احساس مسئولیت به نظام و ولایت را باید از شهدا بیاموزیم.  

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر نیاز به فرهنگ دفاع مقدس گفت: این فرهنگ به برکت خون شهدا به ما رسیده و می تواند دین و ملت و فرهنگ را از گزند دشمنان مصون بدارد.  

وی افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بخشی از وظایف ما در حفظ و اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت است و یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن، تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مراسم یادبود آن هاست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار