کد خبر: ۱۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
متاسفانه یک مدیر اصفهانی در خوزستان و در حالی که تنها چند روز از وقوع سیل می گذشت با صدور بخشنامه ای و با دستوری غیرمنطقی و غیرمعقول، روند امدادرسانی به سیل زدگان را دچار تعلل نمود.

به گزارش آرانیوز، در حالیکه طبق قانون، در زمان وقوع بحران در هر استانی، کلیه نهادها و ادارات و شرکت های دولتی و حتی خصوصی موظف به در اختیار گذاشتن امکانات و ابزارهای خود جهت مدیریت بحران می باشند و حتی در قانون پیش بینی شده در صورت عدم تمکین، استانداری و مدیریت بحران می توانند علیه دستگاه های خاطی اقدام قضایی نمایند متاسفانه یک مدیر اصفهانی در خوزستان و در حالی که تنها چند روز از وقوع سیل می گذشت با صدور بخشنامه ای و با دستوری غیرمنطقی و غیرمعقول، روند امدادرسانی به سیل زدگان را دچار تعلل نمود.

در حالیکه سیل هنوز بسیاری از روستاها را در محاصره خود قرار داده و خانه و مزارع بسیاری از کشاورزان را دچار ضرر و زیان های هنگفت نموده، آقای مهندس اسلامیان که از دوستان آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی می باشد و مستقیما بعنوان بالاترین مقام در موسسه جهاد نصر خوزستان توسط ایشان تعیین گردیده، در بخشنامه ای بطور خودسرانه و غیرمنطقی رسما به دستگاه های زیرمجموعه خود در موسسه جهاد نصر، پایان بحران را اعلام و بر این اساس موسسه جهاد نصر مجبور به جمع آوری تمام ادوات و ماشین آلات راهسازی که در حال کمک رسانی به سیل زدگان بودند می شود. این در حالی است که تنها مقام قانونی جهت اعلام پایان بحران، استانداری است و هیچ نهاد و مقامی، جایگاه قانونی برای اعلام پایان این بحران را نداشت. هر چند با واکنش و اقدام بموقع برخی مدیران خوزستانی جهاد نصر و استاندار دلسوز و شجاع استان، این بخشنامه ی آقای اسلامیان فعلا متوقف شده ولی همین اقدام نابجا باعث خسارات قابل توجهی به کشاورزان استان شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار