کد خبر: ۱۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
قزوین- سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شرایط تنگنای اقتصادی در حال حاضر مطالبات عوارض شهرداری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان است که تحقق آن موجب تسریع در اجرای طرح های عمرانی می شود.
به گزارش آرانیوز، علی صادقی نیارکی یکشنبه شب در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: رسانه ها می توانند در ایجاد امید و نشاط به جامعه کمک موثری باشند و با انعکاس مناسب عملکرد مدیران موجب اعتماد عمومی شوند.

صادقی بیان کرد: با تشکیل ۴۰ جلسه در مساجد شهری و ۱۴۲ جلسه ملاقات عمومی برای ارتباط با گروههای مختلف جامعه اقدام کرده ایم و روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته نیز جلسات علنی شورا برگزار می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: از مجموع ۵۱ وظیفه شورا حدود ۱۵ مورد نظارتی است اما برای اجرای موفق این وظایف نیازمند قوانینی هستیم تا مدیریت یکپارچه شهری محقق شود.

وی توجه به مسائل فرهنگی را از رویکردهای شورا دانست و اظهارداشت: در سال گذشته بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برای کمک به ۲۵ مسجد پرداخت شد و برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی با بیش از ۱۴۰ هزار بازدید کننده از کارهای فرهنگی انجام شده است.

صادقی نیارکی اظهارداشت: طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر قزوین را آماده کرده ایم که در این بخش در زمره ۵ شهر شاخص کشور هستیم.

۲۸ میلیارد تومان مطالبات شهرداری قزوین

وی بیان کرد: در حال حاضر میزان مطالبات عوارض شهرداری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان است که دریافت آن می تواند به تسریع در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات شهری کمک کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: ساخت پل امام رضا در بلوار جمهوری اسلامی از طرح های خوبی است که به کاهش ترافیک کمک می کند که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با کمک استاندار و نمایندگان مجلس با تامین اعتبار لازم و کمک بخش خصوصی عملیات اجرایی تسریع شود.

وی اضافه کرد: پارکینگ مسجدالنبی نیمه تمام است و طرح انصاری شرقی هم متوقف شده و شهرک مینودر نیز نیازمند توجه بیشتر است که امسال در این زمینه امیدواریم کارهای بیشتری در آن صورت گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار