کد خبر: ۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: ۱۶ کاندید در ۶ حوزه انتخابی خوزستان برای کسب هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش آرانیوز، فرج اله خبیر در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: هشت کرسی در خوزستان باقی مانده که بر اساس آن ۱۶ نفر دیگر باید در دور دوم انتخابات از خوزستان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

وی افزود: در دور دوم انتخابات در ۶ حوزه از جمله حوزه (اهواز، حمیدیه، کارون و باوی)، حوزه (مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل)، حوزه (بهبهان و آغاجاری)، حوزه (آبادان) و حوزه (ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان) درگیر برگزاری انتخابات خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در مرحله اول آمادگی ها انجام شده ولی برخی موارد باید در دوره دوم انتخابات باید دوباره تکرار شوند.

خبیر ادامه داد: برای دور دوم انتخابات دوباره باید اعضای شعب صندوق اخذ رأی، حفاظت از صندوق ها، نیروی انتظامی، نمایندگان فرمانداران و سایر نیروها را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: سازماندهی در دوردوم انتخابات باید به نحوی انجام شود تا یک انتخابات خوب و صحیح داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: تبلیغات رسمی کاندیداها از فردا شروع شده و تا هشت اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. از ساعت ۶ صبح ۹ اردیبهشت دیگر تبلیغات ممنوع است و ۱۰ اردیبهشت نیز شروع اخذ رأی را از ساعت هشت صبح تا ۶ بعدازظهر خواهیم داشت.

خبیر یادآور شد: به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده تا همکاری لازم را با فرمانداران، بخشداران و ستاد انتخابات استان داشته باشند. اگر دستگاهی همکاری لازم را نداشته باشد مجرم شناخته خواهد شد.

وی هشدار داد: در دور دوم انتخابات باز هم دستگاه های اجرایی باید مراقبت های لازم را داشته باشند و از وسایل و امکانات خود برای تبلیغات کاندیداها استفاده نکنند. کارمندان هم در ساعات اداری نمی توانند تبلیغاتی برای کاندیداها داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار