کد خبر: ۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
فرماندار خبر داد:
فرماندار اندیمشک از درگیری بیش از 15 عامل اصلی درگیری روز گذشته (30 فروردین) در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش آرانیوز، حمیدرضا گودرزی با اشاره به درگیری روز گذشته در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: درپی درگیری که روز گذشته در منطقه کوی بهارستان شهرستان اندیمشک رخ داد، بیش از 15 نفر از عوامل اصلی، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری که به دلیل اختلاف میان سوداگران مرگ بر سر مواد مخدر و اختلاف طرفین متخاصم بوده است، 9 تن مصدوم و یک نفر به دلیل وضعیت وخیم و شدت جراحت در بیمارستان فوت شد.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: همچنین وضعیت یکی از افرادی که در درگیری و تیراندازی روز گذشته در شهرستان اندیمشک آسیب دیده بود، وخیم گزارش شده است.

گودرزی با بیان این‌که تیراندازی در این درگیری موجب مجروح شدن تعدادی از افراد متخاصم شد، عنوان کرد: 4 باب منزل مسکونی نیز در این درگیری طعمه حریق شد. همچنین 3 دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور سیکلت و یک اسلحه شکاری پس از درگیری، کشف و ضبط شده است.

فرماندار اندیمشک با بیان این‌که روند قضایی پرونده در حال انجام است، گفت: با مداخله به موقع نیروی انتظامی و به ویژه دستگاه‌های امنیتی و قضایی و نشست با بزرگان و ریش سفیدان، اکنون در منطقه درگیری، امنیت برقرار شده و وضعیت تحت کنترل است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار