کد خبر: ۱۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
تذکر جدی فرماندار و دادستان به شهردار رامشیر در خصوص عدم اجرای مصوبات شورای سلامت و عدم حضور ایشان در جلسات این شورا
به گزارش آرانیوز، اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور دادستان و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
 
دکتر پرویز میرزایی مدیر شبکه بهداشت و در مان شهرستان در ابتدای جلسه، گزارشی در خصوص طرح تحول سلامت عنوان کرد .
 
میرزایی در ادامه به عدم اجرای  مصوبات شورای سلامت در سال 94 توسط شهرداری رامشیر اشاره کرد و اظهار داشت : در سال 94 بیش از ده مصوبه  این شورا که شهردار متعهد شده بود که آنها را اجرایی کند متاسفانه هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام نداده است و در این جلسه نیز علیرغم دعوت از وی در جلسه شرکت ننموده است .
 
وی در ادامه خواستار برخورد جدی مسئولان با شهردار به دلیل بی توجهی به مصوبات شورای سلامت از سوی استان شد.
 
در ادامه جلسه نیز حمید عیدانی نیا دادستان رامشیر نیز در این خصوص مطالبی را متذکر شدند و خواستار جدیت شهردار به اجرای مصوبات این شورا شدند.
 
عیدانی نیا گفت  :وظیفه شهردار است که به  تذکرات اداره دامپزشکی در خصوص تامین خودروی یخچال دار مناسب و یا تعمیر و تجهیز خودروی فعلی جهت حمل گوشت توجه نماید در غیر اینصورت برخورد خواهد شد.
 
سعید فیوضی نیز در ادامه به اهمیت اجرایی شدن مصوبات  شورای سلامت و امنیت غذایی اشاره کرد و اظهار داشت : حضور دادستان در جلسات شورای سلامت بیانگر اهمیت این شورا و حضور مدیران دارد و  ضرورت دارد که مصوبات به نحو احسن اجرایی شوند.
 
فیوضی در ادامه نیز با انتقاد از عدم حضور شهردار در جلسه و اجرا نکردن مصوبات جلسات قبل مرتبط با شهرداری  خواستار توجه بیش از پیش شهردار به تعهدات خود در خصوص مصوبات شورای سلامت شد.
 
وی  همچنین گفت: دستگاههای مرتبط مراقبت بیشتری در خصوص بیماری التور داشته باشند و شهرداری مشراگه و رامشیر جدیت بیشتری در خصوص اتلاف سگ های ولگرد ،جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی و همچنین آهک پاشی جداول داشته باشند.
 
در ادامه سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و ایجاد انجمن حمایت از بیماران خاص توسط خیرین پیشنهاد شد که مورد استقبال اعضاء قرار گرفت و مقرر گردید که شبکه بهداشت و درمان پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهد.
 
گفتنی است قبل از برگزاری این  جلسه ، خانه بهداشت روستای شکریات  که به همراه تعدادی از خانه های بهداشت  شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان مورد بهسازی کامل قرار گرفتند با حضور فرماندار ،دادستان و جمعی از مسئولان به صورت نمادین افتتاح شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار