کد خبر: ۱۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
سنندج- سرپرست اداره ممیزی ونوسازی شهرداری سنندج گفت :در راستای اجرای طرح ممیزی املاک تاکنون اطلاعات ۹هزار و ۷۶۶ پلاک در حوزه شهرداری منطقه دو برداشت شده است.
به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، فواد احمدی با بیان اینکه اجرای طرح ممیزی املاک در سال ۹۲ آغاز شد و در مرحله نخست اطلاعات املاک نواحی ننله و نایسر برداشت شد.، گفت:جمع آوری اطلاعات املاک با هدف ایجاد پایگاه منسجم داده های توصیفی وایجاد منابع درآمدی پایدار در سطح شهر در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود بافت فرسوده و همچنین وجود بازار واماکن تجاری اجرای طرح ممیزی املاک در اواخر سال ۹۳ در حوزه شهرداری منطقه دو آغاز شد.

احمدی افزود: بسیاری از واحدهای تجاری در حوزه شهرداری منطقه دو فاقد نقشه بوده که با اجرای این طرح وضع موجود معماری بصورت کامل برداشت شده و در پرونده آنها درج شده است.

وی از برداشت اطلاعات نه هزار و ۷۷۶ پلاک در حوزه شهرداری منطقه دو خبر داد و گفت: شکل هندسی بسیار نامنظم در این منطقه باعث شده که اجرای طرح دراین منطقه به سختی اجرا شود.

سرپرست اداره ممیزی نوسازی شهرداری سنندج بیان کرد : اطلاعات پلاکهای برداشت شده وارد سیستم شده و در قالب اعداد وکمیت ها در اختیار مناطق و نواحی منفصل قرار خواهد گرفت.

وی مهم ترین مزایای اجرای این طرح را مدل‌سازی و تسهیل در تصمیم‌گیری امور شهری، بازنگری در طرح‌های توسعه شهری، اصلاح وضعیت آینده در مناطق مختلف شهر، ایجاد پایگاه‌های توصیفی برای تحلیل نحوه توزیع کاربری خدمات شهری و ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان ذکرکرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار