کد خبر: ۱۳۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
شنیده‌های آرانیوز حاکی از در پیش بودن موج تغییرات مدیریتی در استان خوزستان است. این امر با تغییر برخی مدیران سازمان های دولتی آغاز می شود، در روزهای آینده باید منتظر عزل و نصب‌های دیگری باشیم.
به گزارش آرانیوز، روزهای پایانی سال 1394 بود که نمايندگان مردم در خانه ملت جهت تامين نظر شوراي نگهبان، بخش‌هايي از طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان را اصلاح کردند.
 
نمايندگان در نشست علني  (دوشنبه 24 اسفند ماه) مجلس شوراي اسلامي بخشي از طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان را جهت تامين نظر شوراي نگهبان اصلاح کردند. بر اين اساس نمايندگان با 154 رأي موافق، 3 رأي مخالف و 8 رأي ممتنع از مجموع 211 نماينده حاضر در صحن با اين اصلاح موافقت کردند.
 
گفتني است در ماده واحده اين طرح آمده است؛ از تاريخ ابلاغ اين قانون به‌کارگيري افرادي که در اجراي قوانين و مقررات مربوطه بازنشسته يا بازخريد شده يا بشوند، در دستگاه‌هاي اجرايي موضوع ماده 5 قانون مديريت خدمات کشوري مصوب 8 مهر 1386 و کليه دستگاه‌هايي که به نحوي از انحاء از بودجه عمومي کل کشور استفاده مي‌کنند، ممنوع مي‌باشد.
 
پس از این شنیده‌های آرانیوز حاکی از در پیش بودن موج تغییرات مدیریتی در راس سازمان های دولتی استان خوزستان بود.
 
با توجه به این که 9 مدیرکل بازنشسته خوزستانی در سازمان های دولتی استان مشغول به کار هستند، مقرر بود در سال جاری جای خود را به نیروهای جوان این استان دهند و اکنون در انتظار این تغییرات مدیریتی در استان هستیم.
 
محروم شدن استان ازظرفیت های جوان و پر انرژی موجب توقف و یا رکود در پروژه های اجرایی و زیربنای این استان استراتژیک کشور می شود.
 
انتظار مردم استان از دولت تدبیر و امید گماردن مدیرانی است که بتوانند با شناخت کافی از جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و جمعیتی استان در برطرف کردن  مشکلات و ایجاد روحیه امید بخش قدم بردارند در غیر این صورت تدبیر، معکوس رقم خورده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
0
آقای خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز از مدیران غیر بومی و بازنشسته استان است آیا این طرح شامل ایشان نیز می شود؟
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار