کد خبر: ۱۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در ارتباط با پرونده عامل اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه گفت: پرونده در دادسرا در دست بررسی است و هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

به گزارش آرانیوز، حیدر آسیابی گفت: پس از تکمیل تحقیقات پرونده، کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در ارتباط با اینکه آیا فرد دیگری غیر از متهم اصلی در این زمینه بازداشت شده است، ادامه داد: متهم اصلی و عامل اسیدپاشی در بازجویی‌ها اقرار و سرقت را انگیزه اقدام خود اعلام کرده و فرد دیگری در این رابطه بازداشت نشده است.

اوایل اسفند ماه سال 94، حوالی ساعت 19:00 یک مورد اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر سمنان اتفاق افتاد، در جریان این اسیدپاشی دو خانم به مشخصات «ف.م» و «ن.ک» که کارآموزان آرایشگاه بوده‌اند، مصدوم شدند.

طبق اظهارات مصدومان زنگ آرایشگاه به صدا در آمده و احدی از نامبردگان به زعم مشتری خانم بودن فرد پشت در، نسبت به باز کردن درب اقدام می‌کنند و متهم بلافاصله به زور وارد آرایشگاه شده و آنان را تهدید کرده و بیان داشته «طلا و جواهرات خود را به من بدهید چون اسید در اختیار دارم».

با مقاومت بانوان مذکور درگیری فیزیکی بین آنها رخ داده است و در جریان گلاویزی طرفین متهم اسید را به سوی آنها پاشیده که روی البسه خانم‌های مذکور ریخته شد.

اسید مورد استفاده اکثرا کف آرایشگاه ریخته شده و مصدوم ردیف اول با افتادن به کف آرایشگاه آغشته به اسید آسیب دیده است، ضمنا متهم با جا گذاشتن یک لنگه کفش خود در صحنه با موتور سیکلت از محل متواری شد.

دادستانی بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به همراه معاونین دادستان و بازپرس شعبه اول این دادسرا و فرمانده انتظامی شهرستان در صحنه وقوع جرم حضور یافت و محل حادثه توسط تیم بررسی کننده صحنه جرم بازرسی مورد بازدید و آثار برداری قرار گرفته و سپس به بیمارستان نیز مراجعه شد که جانشین فرمانده انتظامی استان و رئیس پلیس آگاهی استان نیز حضور داشتند و با نظارت و هدایت دستورات لازم از سوی بازپرس رسیدگی کننده صادر کرد.

دادستانی در حال تکمیل تحقیقات پرونده و شناسایی و دستگیری متهم متواری بود که در نهایت با تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامی شهرستان سمنان، متهم اسیدپاش آرایشگاه زنانه سمنان ظرف مدت کمتر از پنج روز از تاریخ وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد.

حیدر آسیابی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: متهم متولد 1369 اهل یکی از استانهای شرقی کشور و مقیم سمنان است که با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اکیپ ویژه با مجوز قضائی صادره در منزل یکی از بستگانش در شهر سمنان دستگیر شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار