کد خبر: ۱۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اجرای ۹ طرح آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر گفت: توسعه بخش بهداشت و درمان و سلامت در استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.
به گزارش آرانیوز، مصطفی سالاری بعد از ظهر یکشنبه در نشست بانوان شاغل در استانداری بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند و طرح‌های مختلفی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در راستای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال اجرا خواهد شد.

وی توسعه راه‌ها را به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های استان بوشهر در عرصه عمرانی عنوان کرد و با اشاره به اجرای هشت بزرگراهی در محورهای اصلی استان بوشهر بیان کرد: محور برازجان به گناوه و دیلم به گناوه امسال تکمیل می‌شود و خروجی دوم بوشهر نیز امسال اجرا خواهد شد.

استاندار بوشهر از تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح فاضلاب بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر نیز یکی از طرح‌های مهم ورزشی استان است که امسال راه‌اندازی خواهد شد.

تقویت بخش بهداشت و درمان استان

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تامین آب مورد نیاز استان بوشهر از طریق تاسیسات آب‌شیرین‌کن، افزود: ۹ طرح آب شیرین‌کن در استان اجرا می شود که آبشیرین‌کن کنگان افتتاح شده و آبشیرین‌کن بوشهر نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

سالاری در ادامه از اجرای طرح‌های ایستگاه تقویت ولتاژ برق در سطح استان برای رفع مشکلات نوسانات ولتاژ خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های مختلفی نیز در زمینه درمان در سطح استان بوشهر اجرا خواهد شد.

وی از اجرای فاز دوم بیمارستان اهرم در سال جاری خبر داد و افزود: دستگاه ام.آر.آی بیمارستان کنگان نیز نصب شده است و در دیگر مراکز درمانی استان نیز شاهد اجرای طرح‌های مختلفی خواهیم بود.

تزریق ۱۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی

استاندار بوشهر بیان کرد: در حالی که در سال ۹۴ با کمبودهای اعتباری در سطح کشور مواجه بودیم، یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به  اجرای طرح‌های عمرانی تزریق شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های امید اجتماعی در شهرها و روستای استان بوشهر، گفت: مهمترین هدف در اجرای طرح‌های مختلف در سطح استان، افزایش رضایت‌مندی مردم است.

سالاری در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به بانوان، اظهار کرد: بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و ما نیز تلاش داریم که از ظرفیت بانوان در بدنه مدیریتی استان و دیگر قسمت‌ها استفاده مناسب را ببریم.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری بالای بانوان در عرصه خدمت، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به بانوان در بخش های مختلف دارد و امیدواریم در آینده شاهد افزایش حضور زنان در عرصه‌های مختلف باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار