کد خبر: ۱۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
گناوه – امام جمعه گناوه گفت: شهرستان ما در استان به عنوان قطب گردشگری شناخته شده است و ما امسال شاهد حضور میلیون‌ها نفر از گردشگران نوروزی بودیم.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گناوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: اگر عزت و سربلندی ایران را در تمام ابعادش خواهانیم جز منویات رهبری و شعار سال میسور و مقدر نیست.

امام جمعه گناوه گفت: اگرچه مایل نبودم که بحث تکریم مهندس یوسفی فرماندار سابق شهرستان گناوه را شاهد باشم اما مسئولان نظام ما سربازان نظام و ولایت هستند و هر جا نیاز به آنها باشد سر پست حاضر می شوند و آن وظیفه خطیر را انجام می دهند.

رکنی حسینی با تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه مهندس یوسفی فرماندار سابق شهرستان گناوه بیان داشت: با آمدن یوسفی فضای شهر ما به یک فضای همدلی و همزبانی تبدیل شد و همگرایی به وجود آمد و لازم می دانم از درایت، سختکوشی و مدیریت وی در این مدت خدمت در شهرستان گناوه تقدیر کنم و آرزوی توفیق و سربلندی برای وی در شهرستان کنگان دارم.

وی ضمن تبریک به سید علی پاکنژاد سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه تصریح کرد: وی یکی از نیروهای مخلص، جانباز، تلاشگر و کوشا و با قاطعیت است و امیدواریم که بتواند در شهرستان گناوه برای مردم خوب و دوست داشتنی آن مثمر ثمر باشد.

رکنی حسینی خاطرنشان ساخت: همانطور که همه مسئولان استان می دانند ظرفیت شهرستان گناوه ظرفیت بسیار بالایی است.

وی تاکید کرد: اگرچه طرح های زیادی در شهرستان ما در شرف انجام یا اتمام است اما همه مردم ما از فرماندار جدید انتظار دارند که بتواند راه فرماندار سابق را با جدیت با تعامل با همه گروه ها، احزاب، جناح ها و مسئولان ادامه دهد.

امام جمعه گناوه در پایان گفت: شهرستان ما در استان به عنوان قطب گردشگری شناخته شده است و ما امسال شاهد حضور میلیون ها نفر از گردشگران نوروزی بودیم و مردم ما نیز انصافا خوب پذیرایی کردند و مسئولان نیز بضاعت خود را به کار بستند تا بتوانند خدمت رسانی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار