کد خبر: ۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
بوشهر- فرماندار جدید شهرستان گناوه گفت: نگاه ویژه‌ای به گروه‌ها و احزاب و جناح‌های سیاسی مختلف در گناوه داریم.
به گزارش آرانیوز، سید علی پاکنژاد عصر دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گناوه در سال جدید اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم با کمک اعضای شورای اداری شهرستان گناوه ادامه دهنده راه مهندس یوسفی فرماندار سابق شهرستان گناوه باشیم.

فرماندار جدید شهرستان گناوه گفت: امام جمعه گناوه از معدود ائمه جمعه استان است که به فکر توسعه شهرستان و سرمایه گذاری در آن است و دغدغه وی دغدغه مردم و توسعه شهرستان گناوه است؛ امام جمعه ای هستند که حامی دولت بوده اند و در همه مسائل کمک کرده اند.

پاکنژاد بیان داشت: من خط و خطوطم را باید اینجا مشخص کنم و ما باید شفافیت در گفتار و عمل داشته باشیم که از خصوصیات بارز همه مدیران ما است و مدیران را به این دو مقوله توصیه می کنم.

وی با اشاره به خاستگاه فکری خود ادامه داد: با توجه به اینکه من یک فرد اصلاح‌طلب هستم و به‌عنوان اصلاح‌طلب معرفی شده‌ام اما به‌عنوان نماینده حاکمیت، رئیس جمهور و استاندار در شهرستان و نماینده تمام جناح‌ها هستم.

پاکنژاد عنوان کرد: شهرستان گناوه در بحث سیاسی در تمام زمینه ها حرف برای گفتن داشته است و افراد اصوالگرایی در این شهرستان هستند که از دوستان ما هستند و انسان های عاقل و پای کار و همیشه همراه هستند و امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت هایی که در تمام گروه ها، جناح ها و خط های فکری شهرستان است بهره لازم را ببریم.

وی تاکید کرد: شهرستان گناوه یکی از شهرستان هایی در استان بوشهر است که از ظرفیت بالایی در زمینه های مختلف گردشگری، تجاری، صید و صیادی و ... برخوردار است.

فرماندار گناوه در پایان گفت: من هم از شهرستانی آمده ام که با اینها آشنایی دارم و امیدوارم که با کمک و توانمندی های شما مسائل و مشکلات مردم شهرستان گناوه را حل کنیم؛ شهرستان گناوه در ابعاد مختلف حرف برای گفتن دارد و مردم شریف شهرستان گناوه ولایتمدار، توانمند و عزتمند هستند.

فرماندار سابق شهرستان گناوه نیز در این نشست اظهار داشت: از همه مردم، ائمه جمعه و علما، مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی در این مدتی که در خدمت آنها در شهرستان گناوه بودم، تقدیر و تشکر می کنم.

عبدالنبی یوسفی گفت: از حسن اعتماد استاندار جوان، پرکار و پر تلاش استان دکتر سالاری نسبت به بنده حقیرداشتند و تمام تلاشم این بود که در راستایی که استاندار از من در زمینه سلامت اداری و کوشش در راستای توسعه شهرستان گناوه خواستند، گام بردارم.

یوسفی بیان داشت: در عرصه جوانان، افتخارات فراوانی حاصل شد و هر روز جوانان گناوه ای افتخارآفرینی کردند و بارها و بارها در میدان های ورزشی بین المللی پرچم نظام جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

وی تصریح کرد: از جوانان ارجمندی که خود را در سرنوشتشان در شهرستان موثر می دانند و خود را نسبت به بسیاری از مسائل بی تفاوت نمی دانند، تقدیر می کنم و از اصحاب رسانه شهرستان گناوه نیز که واقعا شبانه روز در همه عرصه ها همراهی کردند، تقدیر می کنم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار