کد خبر: ۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، عباس جمشیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بوشهر معارفه شد.
به گزارش آرانیوز، معاون عمرانی فرمانداری بوشهر صبح سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بوشهر اظهار داشت: در سال های اخیر تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه عمرانی شهرستان بوشهر صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی هستیم.

مرتضی پارسایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های جدید در این شهرستان، اضافه کرد: ۲۴۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در سال ۹۳ در این شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۳۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان بوشهر اجرا شد که نقش مهمی در توسعه این شهرستان داشته است.

معاون عمرانی فرمانداری بوشهر با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات حسن ابراهیمی فرماندار سابق شهرستان بوشهر، بیان کرد: ابراهیمی مدیری توانمند، لایق، دلسوز، مردمدار و پرکار بود.

وی افزود: ابراهیمی به مطالبات مردم توجه ویژه‌ای داشت و با گروه‌ها و جناح‌های مختلف نیز تعاملی مثبت و سازنده داشت.

غلامرضا کهن مدیر شبکه بهداشت شهرستان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های حسن ابراهیمی فرماندار سابق شهرستان بوشهر، افزود: در زمینه توسعه بخش سلامت در شهرستان بوشهر کارهای خوبی انجام شده است و شاهد توسعه زیرساخت‌های سلامت و اجرای طرح‌های خوبی در این زمینه هستیم.

امام جمعه عالی‌شهر نیز در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل»، گفت: همه وظیفه داریم که در راستای تحقق این شعار مهم گام برداریم.

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های حسن ابراهیمی، عباس جمشیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بوشهر معارفه شد. جمشیدی تا روز گذشته فرماندار شهرستان کنگان بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار