کد خبر: ۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد
مدیرعامل هلال احمر استان زنجان با اشاره به استقرار ۱۶ پایگاه ثابت و سیار و موقت جمعیت هلال احمر در محورهای موصلاتی گفت:علاوه بر این ۱۸ اکیپ در اماکن زیارتی و سیاحتی و محورهای مهم استان مسقر شده‌اند.
به گزارش آرانیوز، علی طاهری امروز در نشست رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر با امدادگران پایگاه امداد و نجات شهرستان ابهر با اشاره به آماده باش کامل نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات در تمامی شعبه‌های جمعیت هلال احمر استان یک تیم واکنش سریع مستقر شده است تا در مواقع اضطراری خدمات مربوط به پشتیبانی را ارائه کنند.

وی تجهیز تمامی پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به خودروهای نجات را از ضروریات دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در حوادث بیشتر به عملیات رهاسازی می‌پردازند در نتیجه تجهیز تمامی پایگاه‌ها به خودرو نجات باید در دستور کار مرکز قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نقش نیروهای امدادی در حیات انسان‌های حادثه‌دیده خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جنگ تمام شده اما می‌توانیم با جرات بگوییم که امدادگران، ایثارگران جمعیت هلال احمر هستند و نقش آنان در حیاتی دوباره بخشیدن به افراد حادثه دیده بسیار قابل تقدیر است.

طاهری با اشاره به استقرار 16 پایگاه ثابت و سیار و موقت جمعیت هلال احمر در محورهای موصلاتی به استان زنجان در راستای اجرای طرح نوروزی افزود: علاوه بر این امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با استقرار 18 اکیپ در اماکن زیارتی و سیاحتی و محورهای مواصلاتی مهم نسبت به ارائه خدمات مربوط به امداد و نجات و توزیع بروشور و نقشه‌های راهنما اقدام می‌کند.

وی در مورد نیروهای بکار گرفته شده در راستای اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان هم گفت: در این طرح 350 نفر از پرسنل جمیعت هلال احمر استان زنجان شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم با بیان اینکه امدادگران ارزشمندترین خدمات را به انسان‌ها ارائه می‌کنند عنوان کرد: هر چه نفع فردی برای افراد دیگر زیاد باشد برکت وجودی وی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و مستمر امدادگران در پایگاه‌های ثابت و سیار و موقت جمعیت هلال احمر در فصول مختلف ابراز کرد: نیاز مردم به امدادگران نعمت است که باید نهایت تلاش را برای پاسخ دادن به نیاز مراجعان و حادثه‌دیدگان را انجام دهید.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به انتخابات هلال احمر در اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: هلال احمر یکی از مهم‌ترین نهادهای مردمی و غیردولتی است که هدف از آن خدمات‌رسانی به عموم مردم است که البته در مواقع بحرانی به کمک دولت می‌شتابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار