کد خبر: ۱۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح نظارتی نوروز 95 و کنترل و پایش بازار در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش آرانیوز، «بهروزاسودی» در جلسه هم‌افزایی و هماهنگی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان که با هدف بررسی اجرای طرح نظارتی نوروز 95 و کنترل و پایش بازار در ایام نوروز تشکیل شد با مهم شمردن رسالت بازرسان و نقش تعیین‌کننده آنان در امنیت و آرامش بازار اظهار کرد: تیزبینی و هوشیاری بازرسان در امر مبارزه با متخلفان اقتصادی باعث از میان رفتن همه فتنه‌ها و نقشه شوم دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه نظارت در اسلام و حکومت اسلامی افزود: نظارت و بازرسی در حدود 129 بار در قرآن کریم ذکر شده است که این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این بحث است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این‌که بازرسان کار سخت و دشواری بر دوش دارند، اظهار داشت: وظیفه اصلی بازرسان ناامن کردن فضا برای کسانی است که به قانون تمکین نمی‌کنند.

اسودی با اشاره به لزوم تکریم شهروندان از سوی بازرسان افزود: انضباط، متانت در برخورد، حفظ کرامت انسانی، صداقت و راستگویی، آگاهی به ضوابط و قوانین و اخلاص در کار از ویژگی‌هایی است که باید یک بارزس نمونه از آن برخوردار باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه با توجه به ایام پایانی سال و ضرورت کنترل و پایش بازار در این ایام خواستار رسیدگی دقیق به گزارش‌ها و شکایات مردمی شد و از بازرسان خواست که با هرگونه تخلفی دراین ایام به‌طور جد برخورد کنند.

«سیدعلی تقوی»، مسئول حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه ضمن بیان نکاتی پیرامون شرایط و ویژگی‌های یک بازرس، نظارت کامل، جامع و عالمانه را در این ایام توسط بازرسان خواستار شد.

وی گفت: نظارت باید همراه با مباحث عقلانی، حقوقی و اخلاقی باشد و برای رضای خدا انجام گیرد.

مسئول حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این‌که بازرسی یک ابزار صحیح در مدیریت بازار است، یادآور شد: صداقت در گفتار و رفتار و انعطاف‌پذیری و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های مهم یک بارزس نمونه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار