کد خبر: ۱۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با برنامه ریزی و ساماندهی بهتر باید جایگاه دانشگاه در میان دانشگاههای صنعتی کشور بهبود باید.
به گزارش آرانیوز، دکتر محمد مهدی فاتح روز چهارشنبه در نشستی با مدیران و کارکنان این دانشگاه افزود: باید با مطالعه، برنامه ریزی و مشورت ، نواقص را رفع و نقاط قوت را بالا ببریم .
وی با بیان اینکه با همدلی و همکاری همه مجموعه توانستیم دانشگاه را صنعتی کنیم تصریح کرد: زمانی که دانشگاه صنعتی نبوده در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از جایگاه ششم در بین دانشگاه های صنعتی کشور به هفتم تنزل داشتیم.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: امسال به خاطر افزایش بودجه، فعالیت ها نسبت به پارسال 80 درصد رشد داشته است .
وی همچنین از فعالیت های گسترده معاونت پژوهشی دانشگاه طی سال جاری از جمله بستن 15 قرارداد و شش تفاهم نامه همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ و تجهیز آزمایشگاه ها و طرح های ارتباط با صنعت تقدیر کرد.
دکتر فاتح تصریح کرد: معاونت دانشجویی دانشگاه نیز با تلاش مضاعف کارهای سنگین حوزه دانشجویی را به خوبی انجام داده بطوریکه امسال به همه دانشجویان جدید خوابگاه تعلق می گیرد.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در مورد مسایل مالی و اداری دانشگاه هم گفت: سال 94 در حالی به پایان می رسد که کل بودجه به خوبی هزینه شده و به کسی بدهکار نیستیم.
وی در مورد معاونت فرهنگی و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه گفت: با همکاری این دو مجموعه فعالیت های فرهنگی در داخل دانشگاه با لطافت خوبی انجام می شود و حداقل تنش را در لایه های مختلف احساس می کنیم.
وی در مورد اقدامات عمرانی انجام شده در دانشگاه هم گفت: توسعه فضای سبز دانشگاه تحت عنوان باغ ایرانی، ساختمان دانشکده کشاورزی، مکانیک و مواد، برق، مجموعه ورزشی، ساختمان کتابخانه، تکمیل و تجهیز سالن غذاخوری، خوابگاه پسران و مرکز رایانه در سال جاری انجام شده است.
دانشگاه صنعتی شاهرود دارای 18 دانشکده و 4پردیس بوده و بیش از 11هزار دانشجو در بیش از 100رشته در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار