کد خبر: ۱۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: در سه ماهه منتهی به آغاز سفرهای نوروزی۲۷۵۰ کیلومتر از محورهای جنوب خط کشی شده است.

  به گزارش آرانیوز، ایوب کرد  اظهار داشت: در سه ماهه منتهی به آغاز سفرهای نوروزی2750 کیلومتر از محورهای جنوب خط‌کشی شده است.

وی افزود: با هدف افزایش ضریب ایمنی، روانسازی ترافیک، کاهش تصادفات و تلفات انسانی در ایام سفرهای نوروزی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های حوزه استحفاظی این اداره کل2750 کیلومتر خط کشی و نصب 3016 عدد انواع تابلوی هشداری، اخباری ، اطلاعاتی و 30 هزار عدد چشم گربه‌ای اجرا شده است.

کرد گفت: نصب تابلوهای نقاط پرحادثه فسفری، لکه گیری، پاکسازی و آراستگی حریم راه‌ها، اجرای شیارهای لرزاننده بصورت طولی و عرضی، تعمیر شستشو و تعویض تابلو و علائم فرسوده، ترمیم پل‌ها و روشنایی محورها از جمله اقداماتی است که در طرح راهداری نوروزی گنجانده شده و انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای آشکارسازی نقاط پرحادثه خط‌ کشی با رنگ زرد سه خطه برای اولین بار در کشور در محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل بصورت طرح پایلوت اجرا شده است و این طرح از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همه ادارات کل راه و شهرسازی استانها ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : رانندگان با رعایت نکات ایمنی در زمان قبل از سفر و حین سفر مسافرتی شاد و ایمن برای خود و همسفران خود به ارمغان می‌آورد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار