کد خبر: ۱۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان:
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: ترمینال مسافربری دریایی در بندر شهید کلانتری چابهار راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش آرانیوز، سیاوش رضوانی صبح امروز در کمیته خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی که در اداره کل دریانوردی چابهار برگزار شد اظهار داشت: از آنجا که تعداد مسافران نوروزی در بندر چابهار هر ساله رو به افزایش است خدمات‌رسانی مناسب در ایام نوروز از اهمیت زیادی برخوردار است. 

وی افزود: بنادر و دریانوردی چابهار اقداماتی برای ایام نوروز در دست اجرا دارد که مهم‌ترین آنها ساماندهی شناورها و نظارت بر آنها، نصب وسایل نجات غریق و نصب پلاکارد با توصیه‌های ایمنی به میهمانان نوروزی در سطح شهر، اعلام شماره اضطراری، معرفی مکان‌های شنا، اعلام محل تردد شناورهای تفریحی و یک فروند شناور ناجی به صورت آماده‌باش برای میهمانان برنامه‌ریزی شده است.

رضوانی گفت: شناورهای تفریحی مالکیت بخش خصوصی دارند و جهت آشنایی مسافران با فعالیت‌های بندری و ترویج فرهنگ دریانوردی با اعلام زمان خاص بازدید و گشت دریایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار با برنامه‌ریزی‌ها و فراهم کردن بستر لازم راه‌اندازی ترمینال مسافربری دریایی در بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 رسماً آغاز خواهد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار