کد خبر: ۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 500 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

به گزارش آرانیوز، مراد جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه‌سوری، طرح برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک می‌کردند شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در همین راستا ماموران انتظامی متهمان را در شهرستان‌های زنجان، ابهر ، طارم ، ماهنشان و خدابنده دستگیر کردند، گفت: طبق بازرسی که از محل اختفای آنها به عمل آمد، 500 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه از کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی در خدابنده خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خودروهای عبوری در محور محمود‌آباد حوالی روستای آبی سفلی را کنترل کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند از یک دستگاه خودرو پژو 405 تعداد یک هزار و 314 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف کنند.

جعفری با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده یک میلیارد ریال است، گفت: کالاهای کشف شده به همراه متهمان سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار