کد خبر: ۱۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
اراک - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طرح راهداری نوروزی سال۹۵، در قالب ۶۴ اکیپ راهداری و ۳۵۰ راهدار، در دو هزار کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان‌ اجرا می شود.
به گزارش آرانیوز، مجیدرضا نصرالله نژاد از آغاز طرح راهداری نوروزی سال ۹۵ این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این طرح در قالب ۶۴ اکیپ راهداری و با حضور ۳۵۰ راهدار در سطح آزاد راه ها،بزرگ راه ها، راه های اصلی و فرعی استان مرکزی به طول دو هزار کیلومتر و همچنین راه های روستایی به طول چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر اجرا می شود.

به گفته وی، در این طرح ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در ایام نوروز ۹۵به طور شبانه روزی به انجام عملیات راهداری می‌پردازند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: در طرح امسال آشکارسازی نقاط پرحادثه راه‌های مواصلاتی این استان با استفاده از تابلوها و علائم، مورد توجه قرار گرفته است.

نصرالله نژاد اضافه کرد: همچنین ۲۰دستگاه گشت راهداری مجهز به جی پی اس به منظور موقعیت سنجی و کمک به نیروهای امدادی و رانندگان در جاده‌های استان مرکزی به طور شبانه روزی حضور دارند.

وی گفت: اصلاح و تکمیل تابلوها و علائم ایمنی در سطح حوزه راه‌های استان، رنگ‌آمیزی پایه تابلوها،علائم و گاردریل ها، اجرای خط کشی، لکه گیری، روکش آسفالت، تعمیر و نصب چراغ‌های چشمک زن جدید، به روز رسانی سیستم روشنایی محورها و پاکسازی حریم راه‌ها از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

نصرالله نژاد افزود: استقرار ماشین‌آلات راهداری در راهدارخانه‌ها، اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان و هدایت ترافیک تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال۹۵ ادامه خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طرح راهداری نوروزی این اداره کل از ۱۵ اسفند ۹۴ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۹۵ نیز ادامه خواهد یافت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار