کد خبر: ۱۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
بهشهر- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه فاطمه (س) حامی ولایت بود گفت: جامعه فاطمی ما با آمریکای شیطان و مذاکره با آن منافات دارد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت نام و یاد ۲۴ شهید گمنام بهشهر در مصلا جمعه بهشهر با تسلیت شهادت بی‌بی دوعالم صدیقه فاطمه (س) گفت: انسان موجود پیچیده‌ای است که به‌سادگی نمی‌توان او را شناخت و به‌سادگی نمی‌توان به لایه‌های درونی ذهن اورا پی برد.

وی افزود: فاطمه (س) حامی ولایت بود و تمام زندگی خود را وقف ولایت کرد و جامعه فاطمی ما با آمریکای شیطان و مذاکره با آنان منافات دارد و کسانی که در فکر مذاکره با آمریکا هستند بدانند آمریکا شیطان بزرگ است.

حجت‌الاسلام تقوی بابیان اینکه خط قرمز ما فتنه است، ادامه داد: اگر اکنون در شرایطی از جامعه، فضایی ایجادشده، بدانند مملکت جای فتنه گران نیست و آنان کارنامه سیاهی دارند و نمی‌توانند میراث دار شهدا و انقلاب باشند که برپایِ شهدا بنانهاده شده است.

وی گفت: آنانی که در فتنه ۸۸ اختلاف ایجاد کردند، عاقلانه کار نکردند و مردم ما نیز بدانند نفوذ بسیار مهم است و باید مراقب باشیم چراکه چهره‌های نفوذی، علی (ع) را خانه‌نشین کرد. و یکی از درس‌های صدیقه فاطمه (س)، مدافع خط امامت و ولایت بودن است و کسی می‌تواند بگوید فاطمی است که از ولایت حمایت کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: فاطمه (س) غدیر را معرفی کرد و تا پایان عمر نتوانست باکسانی که با علی (ع) مخالفت کردند، ارتباط برقرار کند و تا آخرین لحظات از ولایت دفاع کرد و اگر ایشان نبودند انقلاب ما هم نبود.

حجت‌الاسلام تقوی افزود: اگر این بانوی بزرگوار نبود، انقلابی نبود و بدانیم زندگی فاطمی قدم نهادن در مسیر فاطمه (س) است زیرا مسیر تاریخ را فاطمه تعیین کرد و نهایت تاریخ را نیز فاطمه باید تعیین کند و امام زمان (عج) از فاطمه و نهایت جهان نیز از فاطمه است اما بااین‌همه عظمت ما چه کردیم و باید در ادامه راه فاطمی زندگی کنیم.

وی همچنین بابیان اینکه امسال یک ریال بودجه به ما تاکنون برای ساخت مصلاها اختصاص پیدا نکرده است، گفت: مقرر شد در این روزهای اخیر کمک‌هایی اختصاص یابد و در صورت تحقق، ۱۰۰ میلیون تومان برای ساخت مصلای بهشهر اختصاص می‌دهیم و با توجه به اینکه در ۲۶۰ شهر کشور مصلا در حال ساخت است و در مصلای بهشهر امکانات فراهم‌شده ما نیز مقداری کمک می‌کنیم و مردم هم کمک کنند تا این مصلا ساخته شود.

امام‌جمعه بهشهر نیز با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ایشان به‌عنوان مدافع بزرگ ولایت نام برد که لحظه‌ای از حمایت امام علی (ع) به‌عنوان امام و ولی زمان خود دست برنداشت.

حجت‌الاسلام سید عرب علی جباری گفت: الگو گرفتن از این بانو در اطاعت از رهبری و حمایت از ولایت مهم‌ترین درسی است که در شرایط فعلی می‌توان گرفت ضمن اینکه ایشان در سخاوت و انفاق، انس با قرآن و عاطفه نسبت به مردم و خانواده نیز در درجه بالابودند که در کنار دیگر صفات پسندیده ایشان باید موردتوجه قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار