کد خبر: ۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
یاسوج- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساختهای بخش تولید و صنعت استان مناسب نیست.
به گزارش آرانیوز، سالار حسین‌پور ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی و صنفی نمونه استان افزود: بخش ریلی و هوایی استان جوابگوی بخش صنعت استان نیست و نبود امکانات مناسب و زیر ساختها در این بخش توان رقابت در سطح ملی را از صنایع استان گرفته است.

وی با بیان اینکه صنعت استان بیمارگونه راهش را ادامه می دهد، اظهار داشت: بهبود وضعیت صنعت و تولید در استان نیازمند حمایت و همکاری مسئولان صنعت کشور و استان است.

حسین پور افزود: مدت زمان انجام فعالیتهای تولیدی در بخش صنعت بالا است و نیروی کار بهره‌وری لازم را در این راستا ندارند.

وی تصریح کرد: امروزه نیاز بازار مصرف عرضه محصولات باکیفیت است و تولیدکنندگان در استان باید این امر را علاه بر سرعت در تولید همواره مد نظر قرار دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مشکلات حمل و نقل کالاها و تولیدات در استان را مهم دانست و گفت: برای رقابت مطلوب در بازار و جلب نظر مصرف کنندگان، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و ارائه به موقع به بازار ضروری است.

حسین‌پور توسعه بخش صنعت را از شاخصهای مهم توسعه استان عنوان کرد و گفت: این بخش نیازمند همکاری و حمایت همه مسئولین است که بتواند راه خود را بازیافته و قدرتمندتر از گذشته در عرصه تولید فعالیت کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار