کد خبر: ۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
محمدحیدری:
محمد حیدری از برگزاری بزرگداشت برای چهار تن فعالان عرصه سینمای ایران در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

 برگزاری بزرگداشت رضا کیانیان، رویا تیموریان، مهدی فخیم‌زاده و محمد مهدی دادگو در جشنواره

به گزارش آرانیوز، دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در ادامه نشست خبری این رویداد سینمایی به بزرگذاشت جشنواره فیلم فجر به افتخار رضا کیانیان، مهدی فخیم‌زاده، رویا تیموریان محمد مهدی دادگو اشاره کرد و افزود: برای بزرگداشت چهار تن از بزرگان سینما به سراغ عزیزانی رفتیم که تاکنون برای آنان در جشنواره فیلم فجر بزرگداشتی برگزار نشده است. شاید سینماگران بسیاری برای برگزاری بزرگداشت در جشنواره فیلم فجر مورد نظر باشند اما برای برخی از بزرگان مورد نظر دو یا سه بار بزرگداشت گرفته شده بود.


دبیر جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: این بزرگان افراد شناخته شده‌ای در سینما هستند و قطعا آنان جز افرادی هستند که تلاش‌های موثری برای سینما داشتند. حضور دو بازیگر نام آشنای سینمای ایران و با سابقه درخشان و حضور یک کارگردان با سابقه سینما که فعالیت‌هایی در حوزه بازیگری داشته و همچنین تقدیر از یکی از تهیه کنندگان زحمت کش سینمای ایران که فیلم‌های خوبی را تقدیم سینما کرده مجموعا چهار بزرگداشت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را تشکیل می‌هد.


حیدری ادامه داد: امیدواریم در جشنواره سی و چهارم هر چه بهتر و با نشاط‌تر ایفای نقش کنیم. برگزارکنندگان جشنواره میزبانان این میهمانی باشکوه هستند که اسباب میهمانی، محصولات سینمایی است. ضمن اینکه میهمانان، مردم و سینمادوستان ایران وظیفه اصلشان در این عرصه رونق دادن به این جشن باشکوه است و همانطور که می‌دانید خبر رسانی و نقد منصفانه ارتقاء و بالندگی کل سینما است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار