کد خبر: ۱۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: وظیغه ما صیانت از فیلم‌ها و رای هایی است که در جشنواره اعلام می‌شوند.

از تمامی فیلم‌های جشنواره صیانت می‌کنیم

به گزارش آرانیوز، محمد حیدری درباره تغییراتی در تعداد سیمرغ‌ها اعلام کرد: تعداد سیمرغهای جشنواره بر اساس چیزی است که در فرخوان به شکل مشخص آمده است.

دبیر جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی کشور است، اظهار کرد: فیلم‌ها برای حضور در این بخش تابع مقررات هستند و قطعا همه این اتفاق‌ها بر اساس انتخاب اعضای محترم هیئت انتخاب و داوری می‌افتد.
وی ادامه داد: چیزی که در این میان بسیار اهمیت دارد این است که ما تابع انتخاب‌های این اعضا هستیم و وظیفه ما این است که از فیلم‌ها و رای‌ها صیانت کنیم و مطمئنا دبیر جشنواره مسئول اتفاق‌هایی است که می‌افتد و باید پاسخگو باشد.
حیدری همچنین تاکید کرد: در جریان برگزاری جشنواره و حتی فشارهایی که ممکن است از برخش‌هایی وجود داشته باشد، شما اهالی رسانه از موضوعات با خبر خواهید شد. اما ازمان سینمایی و وزارت ارشاد وظیفه صیانت از آثار و رای‌ها را دارد.
دبیر جشنواره فیلم فجر در بخشی از صحبت‌هایش درباره حضور جشنواره در مراکز دیگر استان‌ها بیان کرد: از آن‌جایی که ما دستور داریم که باید جشنواره‌ای با کیفیت اما با هزینه‌های کم برگزار کنیم، از این جهت برای برگزاری جشنواره در مراکز استان‌ها باید هزینه‌های آن تامین شود که همه ما از شرایط مالی دولت باخبر هستیم. برنامه‌های جشنواره برای دیگر استان‌ها در نشست خبری بعدی مشخص می‌شود. اما جشنواره فیلم فجر بعد از مراسم اختتامیه یعنی ۲۵ یا ۲۶ بهمن در ۵ کشور که اسامی آن‌ها اعلام می‌شود، برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار