واکنش ایران به اعلام آمادگی آمانو برای حضور در کنگره آمریکا

نماینده و سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: توافقات بین یک کشور عضو و آژانس که جنبه محرمانه دارد به هیچ وجه نمی تواند در اختیار هیچ کشور دیگری قرار بگیرد.

ظریف: رژیم اسراییل تنها مانع ممنوعیت سلاح های کشتار جمعی است

وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی در روزنامه گاردین، خواستار آن شد که در پرتو توافق هسته‌ای با ایران، به موضوع تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی پرداخته شود.

قطعنامه شورای امنیت درباره "موشک‌های بالستیک" از نظر ایران مردود است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قطعنامه شورای امنیت در مورد امکانات دفاعی ایران خصوصاً موشک‌ها که تصویب شده از نظر ایران مردود است.

حمایت عضو یهودی مجلس نمایندگان امریکا از توافق هسته ای

یکی از اعضای شاخص یهودی در مجلس نمایندگان مریکا اعلام کرد که از توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کند.
در نشست خبری مشترک با موگرینی؛

ظریف: آغاز دور جدید گفت و گوها میان ایران و اتحادیه اروپا؛ مذاکرات سطح بالا

وزیر امور خارجه کشورمان از آغاز دور جدید گفت و گوها میان ایران و اتحادیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این گفت و گوها بر اساس تصمیمی که اتحادیه اروپا دارد گفت و گوهای سطح بالا نام گرفته است.

مسائل هسته‌ای نباید به انتخابات پیوند بخورد

دبیرکل جبهه پیروان گفت: نباید مسائل هسته ای را به انتخابات پیوند زد.
پیش از سفر به عربستان سعودی؛

موگرینی: توافق هسته ای با ایران فصل جدیدی از روابط بین المللی را رقم می زند

'فدریکا موگرینی' مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از عزیمت به عربستان سعودی در ایتالیا گفت: من امرز راهی ریاض می شوم تا به مقامات این کشور بگویم که توافق هسته ای با ایران، فصل جدیدی از روابط بین المللی را رقم می زند.

قطعنامه 2231 "گزینه‌ها" را از روی میز برداشت

پس از توافق وین، موضوع فعالیت‌های موشکی و محدودیت‌های اعمال شده بر آن در چارچوب قطعنامه 2231 به مهمترین موضوع مورد توجه برخی محافل، مقامات و رسانه‌های کشور تبدیل شد.

دولتمردان ایران درکنار سپاه و ارتش یک سیاست واحد را دنبال می‌کنند

وزیرامورخارجه خطاب به همتای آمریکایی خود تاکیدکرد:اشتباهات گذشته خود رادوباره تکرار نکنید.دولتمردان ایران درکنار ارتش، سپاه یک سیاست واحد را دنبال می‌کنند و تفاوتی بین نظامیان و غیرنظامیان وجود ندارد.

ماجرای دفاع جانانه ظریف از سپاه در مذاکرات

گاهی اوقات انتشار برخی از محرمانه های مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 به ویژه آنجا که منافع و دیدگاه های دو طرف در تضاد با هم قرار دارد و روایت دفاع جانانه سربازارن خط مقدم دیپلماسی از اصول و منافع ملی موجب ایجاد شور و شعف میان مردم می شود.

لابی گری ده ها میلیون دلاری در آمریکا حول محور توافقنامه ایران

گروه های مختلف موافق و مخالف توافق هسته ای در آمریکا با صرف ده ها میلیون دلار طی 60 روز بازبینی این توافق، به لابی گری در ارتباط با توافق نامه هسته ای ایران مشغول می باشند.

کری: توافق هسته ای ایران را به جایگاه برجسته خود در جهان باز می گرداند

وزیر خارجه آمریکا گفت: توافق وین برای حل مساله هسته ای ایران و در پی آن بازگشت این کشور به جایگاه برجسته خود در جهان تنظیم شده است.
قبلی۵بعدی