سلطانی فر درنشست مدیران روابط عمومی ستادی و استانی سازمان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی مجازی در سازمان میراث فرهنگی

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:مقابل موج شکل گیری شبکه های اجتماعی نمی توان ایستاد بلکه باید با برخوردی عالمانه و آگاهانه این شبکه ها را مدیریت کرد.، با نگاه جدی، پرمعنا و هوشیار می توانیم از شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم.

حیدری مدیرکل میراث فرهنگی استان خوزستان از شهر باستانی عسکر مکرم دیدار کرد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان امروز پنج شنبه برای اطلاع بیشتر از چند و چون آثار تاریخی عسکر مکرم از این منطقه تاریخی بازدید نمودند.
در نشست بررسی تأثیر گردشگری بر فرهنگ و اقتصاد استان خوزستان؛

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان: هر سیستمی برای ارایه خدمات، ابتدا باید مشکلات درون خود را رفع کند

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: هر سیستم دولتی و هر دستگاهی که بخواهد خدماتی به مجموعه‌های بیرون ارایه دهد ابتدا باید مشکلات درون خودش را رفع کند تا با برنامه‌ریزی بتواند حرکت کند. متاسفانه این موضوع در میراث فرهنگی خوزستان وجود نداشته است.
در دومین نشست تخصصی شورای راهبردی گردشگری سلامت؛

معاون میراث فرهنگی کشور: پیشرفت گردشگری خوزستان مدیون استاندار و عملکرد حیدری است

رحمانی موحد با تقدیر از استاندار خوزستان به دلیل اهتمام جدی به حوزه گردشگری استان گفت: دکتر مقتدایی توانسته است مدیریت یکپارچه و فرابخشی را با هم افزایی و مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی استان در حوزه گردشگری اعمال کند که جای تقدیر و تشکر دارد.
در حکمی از سوی افشین حیدری؛

غلامرضا جلیلی نیا رییس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اهواز شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان طی حکمی غلامرضا جلیلی نیا را به عنوان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز منصوب کرد.
دومین نشست تخصصی- منطقه ای شورای راهبردی گردشگری سلامت؛

مقتدایی: به اقتضاء شرایط خوزستان باید اختیارات تفویض شود

استاندار خوزستان در دومین نشست تخصصی- منطقه ای شورای راهبردی گردشگری سلامت گفت: استاندار خوزستان گفت: در نظر گرفتن عدد نجومی برای گردشگری و دیگر اقدامات محلی در استان تصمیمات شجاعانه محلی است که اگر رضایت مردم در آن باشد مشکل‌ساز نمی‌شود و با من کاری ندارند.
دومین نشست تخصصی- منطقه ای شورای راهبردی گردشگری سلامت؛

اهدای لوح سپاس به استاندار خوزستان از سوی سازمان میراث فرهنگی

معاون امور استان ها و مجلس سازمان میراث فرهنگی گفت: استاندار خوزستان همیشه نگاه ویژه ای به این حوزه به خصوص گردشگری داشته و اکنون با اختصاص بودجه یک هزار و 300 میلیارد تومانی به این حوزه تحول عظیمی را در خوزستان ایجاد خواهد کرد.
با پیگیری های مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان؛

افتتاح و راه اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز

سرانجام باتلاش و پی گیری های مهندس افشین حیدری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز آماده افتتاح و راه اندازی شد.
عبدالقادر سواری اذعان داشت:

اداره میراث فرهنگی در حمیدیه

مشاور فرهنگی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: شهرستان حمیدیه به دلیل ظرفیتهای بی نظیر تاریخی صاحب اداره میراث فرهنگی می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد

تأمین زیرساخت‌های گردشگری چغازنبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در محوطه تاریخی چغازنبیل خبر داد و گفت: اعتبار ویژه‌ای به این منظور اختصاص‌ یافته است.
قبلی