جنگ ترکیبی دشمن در معرض ناکامی است
فرمانده نیروی زمینی سپاه:

جنگ ترکیبی دشمن در معرض ناکامی است

مشهد- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با تمهیدات و تدارک صورت گرفته در بسیاری از بخش‌ها، جنگ ترکیبی دشمن نیز در معرض شکست و ناکامی قرار گرفته است.
بازارهای مشهد جاذبه گردشگری ارزان و مفرح

بازارهای مشهد جاذبه گردشگری ارزان و مفرح

مشهد- مراکز خرید شامل بازارهای سنتی و پاساژهای مدرن به دلیل تنوع و تکثر اجناس یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهد برای زاران محسوب می‌شوند.
حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی۱۲ فروردین موجب تثبیت نظام شد

حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی۱۲ فروردین موجب تثبیت نظام شد

مشهد ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی دوازدهم فروردین را موجب تثبیت نظام و آغاز راه پیشرفت، سعادت و اقتدار برای میهن اسلامی‌ دانست.
اعلام هشدار زرد برای خراسان رضوی| سیلاب دسترنج کشاورزان را شست

اعلام هشدار زرد برای خراسان رضوی| سیلاب دسترنج کشاورزان را شست

مشهد- استان خراسان رضوی از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری با تغییرات جوی و بارش‌های سیل‌آسا همراه شده است که این بارندگی‌ها تاکنون خسارات بسیاری به اراضی کشاورزی وارد کرده است.
گشت و گذا‌ر نوروزی در جاذبه‌های گردشگری گناباد/ از یخدان کوثر تا قلعه تاریخی عمرانی

گشت و گذا‌ر نوروزی در جاذبه‌های گردشگری گناباد/ از یخدان کوثر تا قلعه تاریخی عمرانی

گناباد به عنوان یکی از جنوبی‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی به دلیل دا‌شتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نظیر قنات جهانی قصبه گناباد و کویرهای بکر و دیگر جاذبه های مذهبی و گردشگری هر ساله میزبان زائران و مسافران نوروزی است.
09:39 - 1403/01/30
شعر/ غلامرضا غلامپور دهسرخی

وقت صادق

در پی پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، غلامرضا غلامپور دهسرخی از شعرای آیینی مشهدالرضا در سروده‌ای این اقدام را تحسین کرد.
13:11 - 1403/01/29

تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر

معاون اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: میزان تعهد اشتغال ابلاغ شده در سال گذشته از سوی سازمان بهزیستی کشور ۷هزار و ۸۲۳ نفر برای خراسان رضوی اعلام و مقرر شد که حداقل برای ۳۰۶ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت پوشش بهزیستی تسهیلگری اشتغال صورت گرفت.
10:55 - 1403/01/27

فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو مشهد یکی از مهمترین تاکیدات شوراست و با جبران عقب‌ماندگی‌ها، باید این پروژه تا مردادماه به بهره‌برداری برسد.
10:52 - 1403/01/27

مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد از مواضع پدافندی حاضر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این مواضع را مورد ارزیابی قرار داد.
10:42 - 1403/01/27

حوزه پزشکی در دوران گذار از مدرن به پزشکی شخصی‌سازی است

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در عصر حاضر از آنچه که به پزشکی مدرن تعبیر می‌شود، به سمت نوعی از پزشکی که اصطلاحا پزشکی شخصی‌سازی شده یا پزشکی دقیق نامیده می‌شود، پیش می‌رویم.
12:05 - 1403/01/25

شبکه‌سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق در کنگره قلب کاسپین

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره قلب کاسپین گفت: شبکه سازی دانشمندان حوزه قلب و عروق می‌تواند یکی از مهم‌ترین کارکردهای این نوع از کنگره‌ها باشد.
11:43 - 1403/01/25
یادداشت/ غلامرضا بنی‌اسدی

انتقام به زمان ما نه زمان صهیونیست‌ها!

بعد از حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق، موجِ تهاجم تازه رسانه‌ای- روانی بنگاه‌های خبری و اکانت‌های صهیونیستی در فضای مجازی، آغاز شده و زومِ کلمات بر تحریکِ ما و کشاندن‌مان به معرکه‌ای است که صدر تا ذیلش را خود در اختیار دارند. عزت می‌گوید هنوز غبارِ انفجار موشک‌هایش به زمین ننشسته باید غبار انفجار موشک‌های ما از خانه او برخیزد. عقلانیت اما حُکمش این است که باید محاسبه کنیم. سود و زیان تصمیم را بسنجیم. داده‌های خبری در ماجرای حاضر اما نظر عقلانیت را صحه می‌گذارد.
13:43 - 1403/01/23

ارسال ۷۵ چکیده مقاله به کنگره بین‌المللی قلب کاسپین

دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین‌المللی مداخلات تهاجمی غیرجراحی در بیماری‌های مادرزادی و ساختمانی و دریچه‌ای قلب از ارسال ۷۵ چکیده مقاله به سایت این کنگره خبر داد.
12:41 - 1403/01/20

طرح جامع پایانه مرزی دوغارون ۴۹ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طرح جامع پایانه مرزی دوغارون همجوار با افغانستان، به عنوان یکی از مهمترین پروژه های فعال کشور، اکنون نسبت به طرح مصوب خود از پیشرفت ۴۹ درصدی برخوردار است.
12:39 - 1403/01/20

تشکیلات "احیای زندگی" در حوزه زندان راه‌اندازی می‌شود

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از راه‌اندازی تشکیلاتی به همت قوه قضائیه به نام "احیای زندگی" در حوزه زندان خبر داد.
12:24 - 1403/01/20
استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

احیای بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی در خراسان رضوی

نظری گفت: از میان ۵ هزار واحد صنعتی استان خراسان رضوی حدود ۸۹۰ واحد راکد بودند که از این تعداد بیش از ۳۰۰ واحد احیا و ۳۵‌ واحد هم در حال احیا هستند.
12:01 - 1403/01/19

خدمات رسانی ۶۱شهرداری و دهیاری خراسان رضوی به زائران

رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده‌های استان به زائران نوروزی خبر داد.
12:34 - 1403/01/15

پا به توپ شدن ستاره‌های لیگ‌برتری در مسابقات فوتسال جام رمضان

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد در شرایطی برگزار می‌شود که تعداد زیادی از ستاره‌های لیگ‌برتری کشور در این رویداد ورزشی پا به توپ شده‌اند.
12:24 - 1403/01/15
توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشریح شد.

جزئیات مراسم راهپیمایی روز قدس در مشهدالرضا

حجت‌الاسلام سلطانی جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس در مشهدالرضا را تشریح کرد.
پربازدیدها
آخرین اخبار